Conexiune surprinzătoare între COVID-19 și regresia cancerului. COVID activează celulele anti-cancer
COVID are un impact neașteptat asupra organismului. Interacționează cu celulele canceroase.
În martie 2020, a început carantină națională COVID-19 din Marea Britanie, iar școlile au fost închise aproape pentru toți copiii, cu excepția celor ai căror părinți erau lucrători esențiali, sau celor care erau considerați „vulnerabili”, precum cei cu nevoile de sănătate mintală sau care trăiau în orfelinate (Cabinet Office, 2020; Department for Education, 2020). Toți ceilalți elevi au primit diferite grade de sprijin educațional în timp ce erau acasă. De la 1 iunie 2020, elevii din anumite grupuri de ani au fost, de asemenea, rechemați la școală, cum ar fi cei care se apropiau de examenele naționale cheie.
În timp ce închiderea școlilor ar putea avea unele beneficii, spre exemplu pentru acei elevi care întâmpină frecvent dificultăți de comportament sau sunt victime ale colegilor la școală, ar putea fi însă foarte dăunătoare pentru mulți alții cu probleme de sănătate mintală din cauza pierderii sprijinului colectiv zilnic pe care îl avea.
Un nou studiu publicat în JCPP Advances (link direct studiu) a comparat bunăstarea elevilor studenților britanici care au rămas acasă în prima perioadă de carantină impusă din cauza pandemiei COVID-19, cu cei care au mers în continuare la școală.
În cadrul studiului, care a inclus 11.765 de studenți din clasele 8-XII (cu vârste cuprinse între 12 și 21 de ani), fetele, elevii din familiile sărace și cei care au accesat anterior asistență medicală pentru probleme mentale au prezentat cel mai mare risc de depresie, anxietate și deteriorarea stării de bine.
De asemenea, elevii ai căror părinți plecau la muncă și cei care se pregăteau pentru examenele naționale în anul școlar următor au avut, de asemenea, un risc crescut de proble mentale.
„Identificarea că există circumstanțe care ar putea face ca unii elevi școlari să fie deosebit de vulnerabili în timpul carantinei este importantă, atât pentru alocarea de locuri limitate la școală (în caz de redeschidere parțială, n.r.), cât și pentru susținerea eficientă a educației și bunăstării acestora”, a declarat autorul principal dr. Karen L. Mansfield, De la Universitatea din Oxford, din Regatul Unit.
„Am reușit să captăm răspunsuri de la un grup divers de elevi în prima perioadă de închidere parțială a școlii din Marea Britanie, iar rezultatele noastre au evidențiat factori de risc stabiliți, precum și alte circumstanțe cu o relevanță sporită în timpul carantinei, care au fost legate de sănătatea mintală și bunăstarea elevilor”, a continuat ea.
COVID are un impact neașteptat asupra organismului. Interacționează cu celulele canceroase.
Acest material ține COVID la distanță, potrivit medicilor. Are proprietăți antivirale naturale.
Ce se întâmplă în cazul persoanelor care s-au vaccinat anti-COVID. Care este rolul critic pe care vaccinul l-a avut.
Originea pandemiei de COVID-19 rămâne un mister, deși au trecut deja cinci ani de la carantina care a marcat oraşul Wuhan.
Acest tratament reduce semnificativ inflamația din organism. Poate fi folosit în tratarea cancerului și a COVID.
Acesta este efectul dramatic pe care COVID îl are asupra creierului. Efectele sunt iremediabile.
China afirmă că institutul Wuhan nu a fost implicat în crearea virusului COVID-19
Profesorul universitar dr. Doina Anca Pleșca, medic primar Pediatrie, a vorbit despre tripla agresiune a virusurilor din acest sezon.
Cererea AstraZeneca pentru medicamentul de prevenire COVID primește o evaluare accelerată în UE.
Probleme pulmonare ascunse au fost descoperite la copiii cu long-COVID.
Asta s-a aflat abia acum despre testele de diagnostic pentru COVID. Care a fost acuratețea lor.
Actualizare epidemiologică: cazurile COVID-19 în creștere în Europa.
Un studiu australian a descoperit că pacienții cu long-COVID prezintă umflături ale creierului legate de probleme de memorie și concentrare.
Milioane de oameni cred că vaccinul COVID nu este un vaccin real. Care e adevărul, de fapt?