Cum să-ți organizezi biroul de acasă ca să fii cât mai eficient. 4 idei

laptop-3317007_640_31415400 Cum să-ți organizezi biroul ca să fii productiv FOTO: pixabay

Pentru o mai mare productivitate la muncă, se recomandă o bună organizare a spațiului unde aveți biroul, mai ales dacă e acasă.

Un spațiu de lucru curat îmbunătățește productivitatea. Ca să evitați dezordinea, gândiți o serie de sisteme de organizare. Iată patru idei:

* Păstrați accesoriile de birou curate și simple - vă veți simți mult mai bine dacă biroul vă e organizat. Iar ca să faceți asta cumpărați-vă accesorii eficiente și plăcute vizual, și care nu ocupă mult spațiu, înmagazinează toate acele lucruri mici de care aveți nevoie, și par a fi locul lor pe biroul dvs.

* Folosiți multe rafturi - folosiți rafturi deschise pentru a vă organiza și da culoare biroului de acasă. Puteți face un aranjament util și cochet.

* Personalizați-vă biroul cu un calendar de perete - vă ajută să urmăriți mai bine nevoile de planificare. Vă veți simți mult mai eficient și veți putea controla timpul. Acolo vă puteți nota întâlnirile sau diferitele sarcini în așa fel încât să nu uitați de ele.

* Înconjurați-vă de lucruri frumoase - Deși sună contraintuitiv, să aveți obiecte frumoase în birou poate fi o modalitate de a vă organiza spațiul. Înconjurați-vă cu obiecte pe care le prețuiți, potrivit thespruce.com.

Google News icon  Urmărește-ne și pe Google News - abonează‑te!

Articole similare
300x250
300x250