Nou efect advers bizar după vaccinul COVID-19

Dana Lascu / 28 Martie 2021 / 10:15
FOTO pexels
FOTO pexels

Un nou efect advers al vaccinului COVID-19 a fost raportat de americani. Unii dintre cei vaccinați spun că au rămas cu un gust metalic în gură, chiar și pentru câteva zile.

Spre exemplu, un american de 45 de ani a raportat că era „ca și cum ai avea nichel în gură”. Efectul advers ar fi apărut la câteva minute după ce a făcut o doză de vaccin Pfizer, iar senzația de gust metalic a rămas mai mult de 24 de ore.

Dacă la unele persoane, acest gust metalic dispare după ce mănâncă sau beau ceva, la alții poate să persiste timp de câteva zile, notează The Mirror. 

Un alt american, în vârstă de 52 de ani, a decris și el această senzație, despre care spune că a dispărut după ce a luat masa. 

Cele mai frecvente efecte secundare ale vaccinurilor COVID-19 includ oboseala, durerea, precum și simptomele asemănătoare gripei, dar medicii au spus că în mod normal acestea nu sunt nimic de îngrijorat.

Dezvoltarea unui gust metalic după vaccinare nu este nemaiauzită și este de fapt un efect secundar care a fost documentat la alte vaccinări în trecut.

Simptomele distinctive ale COVID-19 sunt o tuse puternică și continuă, febră și pierderea simțului gustului și mirosului.

Cu toate acestea, unii oameni au alte simptome, cercetările din această săptămână sugerând că unii pacienți au suferit probleme cu auzul.

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy