Coronavirus - cum se va zbura cu avionul în contextul pandemiei: noi obligații pentru pasagerii Air France, KLM și Lufthansa

Angela Sabău / 05 mai 2020 / 20:16
Zbor, avion      Foto: pexels.com
Zbor, avion Foto: pexels.com

Zborurile cu avionul se vor modifica în concordanță cu cerințele actuale în contextul pandemiei de coronavirus. Trei mari companii aeriene - Air France, KLM și Lufthansa - sunt primele din Europa care au anunțat modificări, pentru evitarea răspândirii virusului.

Trei mari companii aeriene europene își obligă pasagerii să poarte măști pe față în timpul zborurilor, ca răspuns la criza coronavirusului. Air France și KLM spun că vor anunța clienții să poarte o mască pe parcursul călătoriei lor, începând de lunea viitoare (11 mai), potrivit dailymail.co.uk.

Compania aeriană germană Lufthansa a introdus ieri (4 mai) noua regulă, spunând că pasagerii „trebuie să poarte o mască de față care să acopere nasul și gura”. Air France spune că politica sa privind purtarea măștii este în conformitate cu liniile directoare franceze, care spun că măștile de față trebuie purtate în transportul public.

Compania aeriană spune că toți clienții vor fi notificați cu privire la noua regulă înainte de plecare și li se va cere „să se asigure că dețin una sau mai multe măști pentru călătoria lor”. În plus, echipajul de zbor și agenții de la poartă vor fi, de asemenea, obligați să poarte mască.

Pasagerii care călătoresc pe linia aeriană vor trebui, de asemenea, să practice distanțarea socială la aeroport, în timp ce ecrane Plexiglass vor fi, de asemenea, instalate acolo unde este posibil.

La bord, pasagerii vor fi răspândiți cât mai mult posibil, Air France afirmând că factorii actuali de încărcare scăzută „fac posibilă separarea clienților după cum este necesar”.

De asemenea, aeronavele vor fi curățate zilnic pe suprafețe precum cotiere, mese și ecrane, cu dezinfectant. De asemenea, Air France va introduce o procedură specifică pentru „dezinfectarea periodică a aeronavelor prin pulverizarea unui produs virucid aprobat, efectiv timp de 10 zile”.

Serviciul de zbor este limitat, fără mese și băuturi oferite pe zboruri interne și europene de scurtă durată.

În cazul zborurilor cu cursă lungă, serviciul în cabină este, de asemenea, limitat și se preferă produsele ambalate individual.

În plus, compania aeriană spune că aerul din cabină se reînnoiește la fiecare trei minute, deoarece aeronavele sale sunt echipate cu filtre de aer cu particule de înaltă eficiență sau HEPA, identice cu cele utilizate în sălile de operare din spital.

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play


Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2020 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
nxt.24
YesMy