COVID-19, complicație asupra creierului. Ce este prosopagnozia și cum se manifestă
COVID-19 mai are o complicație. Aceasta afectează capacitatea creierului.
Zborurile cu avionul se vor modifica în concordanță cu cerințele actuale în contextul pandemiei de coronavirus. Trei mari companii aeriene - Air France, KLM și Lufthansa - sunt primele din Europa care au...
Trei mari companii aeriene europene își obligă pasagerii să poarte măști pe față în timpul zborurilor, ca răspuns la criza coronavirusului. Air France și KLM spun că vor anunța clienții să poarte o mască pe parcursul călătoriei lor, începând de lunea viitoare (11 mai), potrivit dailymail.co.uk.
Compania aeriană germană Lufthansa a introdus ieri (4 mai) noua regulă, spunând că pasagerii „trebuie să poarte o mască de față care să acopere nasul și gura”. Air France spune că politica sa privind purtarea măștii este în conformitate cu liniile directoare franceze, care spun că măștile de față trebuie purtate în transportul public.
Compania aeriană spune că toți clienții vor fi notificați cu privire la noua regulă înainte de plecare și li se va cere „să se asigure că dețin una sau mai multe măști pentru călătoria lor”. În plus, echipajul de zbor și agenții de la poartă vor fi, de asemenea, obligați să poarte mască.
Pasagerii care călătoresc pe linia aeriană vor trebui, de asemenea, să practice distanțarea socială la aeroport, în timp ce ecrane Plexiglass vor fi, de asemenea, instalate acolo unde este posibil.
La bord, pasagerii vor fi răspândiți cât mai mult posibil, Air France afirmând că factorii actuali de încărcare scăzută „fac posibilă separarea clienților după cum este necesar”.
De asemenea, aeronavele vor fi curățate zilnic pe suprafețe precum cotiere, mese și ecrane, cu dezinfectant. De asemenea, Air France va introduce o procedură specifică pentru „dezinfectarea periodică a aeronavelor prin pulverizarea unui produs virucid aprobat, efectiv timp de 10 zile”.
Serviciul de zbor este limitat, fără mese și băuturi oferite pe zboruri interne și europene de scurtă durată.
În cazul zborurilor cu cursă lungă, serviciul în cabină este, de asemenea, limitat și se preferă produsele ambalate individual.
În plus, compania aeriană spune că aerul din cabină se reînnoiește la fiecare trei minute, deoarece aeronavele sale sunt echipate cu filtre de aer cu particule de înaltă eficiență sau HEPA, identice cu cele utilizate în sălile de operare din spital.
COVID-19 mai are o complicație. Aceasta afectează capacitatea creierului.
Comisia Europeană a autorizat vaccinul actualizat COVID-19 de la Novavax, conceput special pentru a viza tulpina JN.1 a COVID.
EG.5, noua variantă de COVID, face deja victime și în România. S-au înregistrat cazuri de infecții cu noua tulpină de coronavirus.
COVID mai are încă un efect negativ asupra sănătății. Infecția poate duce la hipertensiune arterială.
Este omenirea amenințată de alte pandemii și dezastre epidemiologice? Suntem mai pregătiți după experiența tragică a pandemiei COVID-19?
Ce greșeli s-au făcut în timpul pandemiei de COVID în ceea ce privește tratamentul.
Acest material ține COVID la distanță, potrivit medicilor. Are proprietăți antivirale naturale.
China afirmă că institutul Wuhan nu a fost implicat în crearea virusului COVID-19
COVID-19 este cea mai recentă epidemie care demonstrează că descoperirile biomedicale nu sunt suficiente pentru a elimina o boală.
Pandemia COVID-19 nu mai este o urgență de sănătate la nivel mondial.
Acest tratament reduce semnificativ inflamația din organism. Poate fi folosit în tratarea cancerului și a COVID.
Merck și Ridgeback retrag cererea pentru medicamentul COVID în Uniunea Europeană.
Agenţia americană pentru alimente şi medicamente amână o decizie cheie privind un vaccin anti-COVID-19.
Ce se întâmplă în cazul persoanelor care s-au vaccinat anti-COVID. Care este rolul critic pe care vaccinul l-a avut.
Medicul Carmen Dorobăț ne-a vorbit despre noua variantă COVID-19, EG. 5, care a început să îngrijoreze oamenii în această perioadă.
Acest tratament anti-COVID poate avea efecte secundare importante.