Naștere la domiciliu, bacterii benefice pentru copil. Nimeni nu știa asta

Bebelușii născuți la domiciliu dezvoltă mai multe bacterii benefice, a constatat un studiu recent.

Un nou studiu care a comparat flora intestinală a copiilor născuți la domiciliu, comparativ cu cei nascuți într-un spital, arată că au mai multe bacterii bune. Cercetătorii nu sunt siguri din ce cauză se întâmplă asta, însă suspectează că au legătură cu intervențiile la care este supus un nou născut în spital, pe care nu le experimentează acasă, cum ar fi scăldatul și picăturile de ochi cu antibiotic, a raportat Rutgers Today. Probele fecale ale sugarilor născuți în spital au prezentat, de asemenea, o expresie a genotipului inflamator mai mare într-un model de celule epiteliale umane.

Mai multe sudii, descoperire remarcabilă

Un lucru pe care acest comunicat nu îl menționează este faptul că studiile anterioare au arătat că bebelușii cu floră intestinală anormală au sistemul imunitar compromis și sunt în mod deosebit expuși riscului de a dezvolta ADHD și autism, în special dacă sunt vaccinați în timp ce flora intestinală este dezechilibrată.

Într-un alt studiu, cercetătorii au analizat microflora intestinului copiilor sănătoși și autiști și au descoperit că microflora intestinală a copiilor autiști si-a redus diversitatea. Studiile ulterioare au arătat că mamele copiilor autiști au, de asemenea, floră intestinală anormală, ceea ce este plauzibil, deoarece nou-născuții moștenesc flora intestinală de la mamele lor.

Ce poate face o viitoare mămică

Acest lucru evidențiază importanța de a avea grijă de propriul microbiom intestinal, dacă ți-ai propus să devii mamă. Poți avea un impact pozitiv asupra bacteriilor intestinale prietenoase, oferindu-le substanțele nutritive de care au nevoie pentru a înflori sub formă de prebiotice.

Prebioticele se găsesc în principal în alimente bogate în fibre, ceea ce este perfect deoarece bacteriile intestinale bune se dezvoltă pe fibrele indigestibile. Inulina este un tip de fibră solubilă în apă, găsită în sparanghel, usturoi, praz și ceapă, care ajută la hrănirea bacteriilor intestinale benefice.

Pentru un sistem digestiv sănătos, primul pas este să-ți hrănești microbiomele cu alimente naturale. Dacă vei continua să mănânci alimente procesate, cu multe zaharuri adăugate, vei hrăni doar bacteriile potențial patogene din intestin.