COVID, efecte suprinzătoare. Ce beneficii a avut asupra creierului. Este uimitor
COVID are efecte surprinzătoare. Infecția cu SARS-COV-2 a avut și unele beneficii asupra creierului.
Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a spus ce se întâmplă dacă apar focare COVID-19 în școli, în următoarele două săptămâni.
„În primul rând, nu am identificat probleme în școlile în care am fost până acum. Voi continua să merg în cursul acestei zile și în alte școli. Orice problemă identificată, va fi semnalată în timp real. Ne implicăm pentru soluționarea problemelor care ar putea să apară.
Nu am un glob de cristal, iertați-mă. Dar, personal, am dreptul să am o convingere. Sunt convins că școlile, așa cum nu au devenit focare în alte state în care școlile au fost deschise, nu vor deveni focare nici în România”, a spus Sorin Cîmpeanu, luni, 8 februarie, la Antena 3.
Școlile reîncep de astăzi, dar nu în toate localitățile. În funcție de numărul de cazuri de COVID-19, localitățile din România se încadrează în trei scenarii:
Scenariul 1 (verde): Incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din localitate mai mică sau egală cu 1/1000 de locuitori - Participarea zilnică a tuturor preșcolarilor și elevilor în unitățile de învățământ, cu respectarea și aplicarea tuturor normelor de protecție
Scenariul 2 (galben): Incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din localitate este mai mare de 1/1000 dar mai mică sau egală cu 3/1000 de locuitori
a) Participarea zilnică, cu prezență fizică în unitățile de învățământ a tuturor preșcolarilor și elevilor din învățământul primar, a elevilor din clasele a VIII-a și a XII-a, a XIII-a, și a celor din anii terminali din învățământul profesional și postliceal, cu respectarea și aplicarea tuturor normelor protecție
b) Participarea zilnică, în sistem on-line a elevilor din celelalte clase/ani de studiu.
Scenariul 3 (roșu): Incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din localitate este mai mare de 3/1.000 locuitori
a) Participarea zilnică a tuturor preșcolarilor și elevilor din învățământul primar,
b) Participarea zilnică, în sistem on line a elevilor din celelalte clase/ani de studiu.
COVID are efecte surprinzătoare. Infecția cu SARS-COV-2 a avut și unele beneficii asupra creierului.
COVID are un impact neașteptat asupra organismului. Interacționează cu celulele canceroase.
Comisia Europeană a autorizat vaccinul actualizat COVID-19 de la Novavax, conceput special pentru a viza tulpina JN.1 a COVID.
China susţine că ipoteza scurgerii virusului SARS-CoV-2 dintr-un laborator este "extrem de improbabilă".
Asta s-a aflat acum despre COVID. Persoanele infectate sunt afectate grav.
COVID mai are încă un efect negativ asupra sănătății. Infecția poate duce la hipertensiune arterială.
Cum poate scăpa un virus din laborator. Adrian Streinu-Cercel, dezvăluire la DC Medical.
Ce se întâmplă în cazul persoanelor care s-au vaccinat anti-COVID. Care este rolul critic pe care vaccinul l-a avut.
Este omenirea amenințată de alte pandemii și dezastre epidemiologice? Suntem mai pregătiți după experiența tragică a pandemiei COVID-19?
China afirmă că institutul Wuhan nu a fost implicat în crearea virusului COVID-19
Actualizare epidemiologică: cazurile COVID-19 în creștere în Europa.
FDA aprobă, în sfârșit, vaccinul Novavax, dar doar pentru unii! Robert F. Kennedy Jr. trage un semnal de alarmă.
Ce s-a constatat în cazul celor trei medicamente pentru COVID-19: remdesivir, molnupiravir și nirmatrelvir / ritonavir.
Un studiu arată că femeile sunt cu aproape 50% mai expuse riscului de a suferi de long-COVID și explică de ce acest fenomen lovește mai ales femeile de peste 40 de ani.
Un studiu australian a descoperit că pacienții cu long-COVID prezintă umflături ale creierului legate de probleme de memorie și concentrare.
Cum a apărut COVID-19. Ce a declarat FBI despre apariția pandemiei și scăparea virusului din laborator.
Vaccinul anti-COVID produce efecte și după ani de zile. Ce s-a aflat abia acum.
Uniunea Europeană achiziționează vaccinuri pentru a se pregăti pentru următoarea pandemie.