Femeie cu alergii, în șoc după rapelul cu vaccin COVID-19. Al treilea caz de reacție serveră, EXPLICAȚII OFICIALE

Un al treilea caz de reacții severă adversă a fost înregistrat la Timișoara, la o femeie în vârstă de 41 de ani. Femeia a fost la un pas de șoc anafilactic. 

Ca urmare a informațiilor apărute în spațiul public referitoare la reacțiile adverse postvaccinale ale unui cadru medical din județul Timiș, pentru corecta informare a opiniei publice, Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV) face următoarele precizări:

„Persoana în cauză a efectuat rapelul în data de 04 februarie a.c., în urma căruia a avut o simptomatologie postvaccinală, de tip reacție alergică fără criterii de șoc anafilactic.

Menționăm că simptomele respective s-au instalat pe parcursul monitorizării postvaccinale, respectiv la 10 minute de la administrarea dozei de rapel, însă acestea au cedat la scurt timp de la administrarea tratamentului specific în astfel de situații.

Femeia, în vârstă de 41 de ani, a părăsit, ulterior, centrul de vaccinare în stare bună de sănătate.

Facem precizarea că persoana deține în istoricul medical multiple episoade alergice”. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
Patologii

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2022 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy