Institutul Clinic Fundeni: pe platforma medicală sunt zilnic mii de bolnavi, majoritatea în stare foarte gravă

Adisa Codruț |
Data publicării:
DCMedical

Furnizarea agentului termic pe platforma Fundeni a fost reluată vineri de către RADET, informează Institutul Clinic Fundeni.

Institutul Clinic Fundeni. "Astăzi, RADET a reluat furnizarea agentului termic pe platforma Fundeni", se arată într-o informare citată de Agerpres. Potrivit IC Fundeni, situaţii precum cea de joi când, din cauza unei defecţiuni la reţeaua de termoficare RADET, au fost oprite căldura şi apa caldă pe platforma medicală Fundeni ar putea pune în pericol viaţa pacienţilor.

"Situaţii de genul celei de joi ar putea pune în pericol viaţa pacienţilor. De aceea cerem instituţiilor responsabile să ia măsuri pentru rezolvarea propriilor probleme, luând în calcul că, pe platforma medicală Fundeni, sunt zilnic mii de bolnavi, majoritatea în stare foarte gravă. Joi, ziua în care RADET a sistat furnizarea agentului termic, pentru ICF a fost foarte dificilă. În primul rând pentru că ne-am dorit ca aceste probleme să nu afecteze pacienţii şi am mobilizate forţe suplimentare din aparatul tehnic, care să supravegheze continuu instalaţiile electrice suprasolicitate de utilizarea unui număr de trei ori mai mare de aparate de încălzire. A fost convocat Comitetul director al IC Fundeni, care a mobilizat resursele necesare pentru a analiza situaţia reală din spital", precizează sursa citată.

Totodată, s-a verificat ca în toate unităţile de Transplant Hepatic, Renal şi Medular, blocurile operatorii şi cele trei secţii de Anestezie - Terapie Intensivă instalaţiile proprii de climatizare să funcţioneze la parametrii normali.

În plus, cele 700 de aparate de aer condiţionat existente au funcţionat astfel încât să asigure temperatura ambientală acceptabilă, pentru ca pacienţii să nu aibă de suferit. De asemenea, au fost distribuite aproximativ 200 de pături pentru saloanele care nu au aer condiţionat şi totodată au fost instalate calorifere electrice, acolo unde au fost solicitate, menţionează sursa citată.

"Pentru secţiile în care nu a fost apă caldă, au fost pregătite peste 2.500 de pachete de şerveţele umede şi loţiuni pentru păr. Şefii de secţie au evaluat permanent situaţia pentru ca să poată identifica şi remedia orice problemă care ar fi afectat siguranţa pacienţilor", se mai arată în informare.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Te-a ajutat acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.


Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
DC Media Group Audience
Patologii

Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2024 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel