Ce se întâmplă în corpul tău dacă mănânci trei boabe de cafea zilnic. Efect surpriză
Ce se întâmplă în corpul tău dacă mănânci trei boabe de cafea zilnic.
Boabele de cafea te ajută să ai o respirație proaspătă, mai ales dimineața.
Consumate pe stomacul gol, ajută la arderea grăsimilor, spun unele studii. De asemenea, mămicile își pot trata copiii care suferă de probleme stomacale cu boabe de cafea.
Potrivit cercetătorilor de la Universitatea din Granada, boabele de cafea au proprietăţi antioxidante uimitoare, de circa 500 de ori mai mari decât vitamina C.
O sursă excelentă de antioxidanți
Boabele de cafea sunt ambalate cu antioxidanți puternici, cei mai abundenți fiind acidul clorogenic, o familie de polifenoli care promovează sănătatea, potrivit healthline.com.
Studiile arată că acidul clorogenic poate reduce riscul de diabet și poate combate inflamația. Unele studii sugerează că poate avea și proprietăți de combatere a cancerului.
Cofeina este un stimulent natural care se găsește într-o varietate de alimente și băuturi, inclusiv cafea și ceai.
În medie, opt boabe de cafea oferă o cantitate echivalentă de cofeină ca o cană de cafea.
Corpul tău absoarbe cofeina din boabele de cafea întregi într-un ritm mai rapid decât cea din cafeaua lichidă.
Cofeina poate stimula energia, vigilența, starea de spirit, memoria și performanța.
Cofeina funcționează prin inhibarea hormonului adenozină, care provoacă somnolență și oboseală.
Atenție, boabele de cafea se consumă în cantități moderate, se recomandă consultarea unui specialist, înainte de a începe cura.
-
Exercițiile fizice, „medicamentul” neașteptat împotriva cancerului10.06.2026, 15:30
-
-
-
De ce creierul tău decide dacă te îngrași înainte de prima înghițitură10.06.2026, 12:20
-
A fost creat primul vaccin din lume cu ajutorul inteligenței artificiale10.06.2026, 11:20
Uleiul care reduce inflamația din organism. Cercetătorii spun că ar putea fi secretul unei vieți mai sănătoase
Acest ulei reduce semnificativ inflamația din organism. Pur și simplu mătură deșeurile.
Ceaiul de ghimbir: beneficii demonstrate științific pentru inimă, imunitate și metabolism
Un ceai vechi de secole face valuri în medicina modernă. Este plin de antioxidanți și previne bolile de inimă și diabetul.
Plantele care curăță sângele și mătură toxinele din corp. Sunt minune pentru circulație
Ceaiul care protejează inima și creierul. Este consumat și de cei care vor să slăbească
Acest ceai protejează inima și creierul și este consumat și de cei care vor să slăbească.
Un simplu ingredient din bucătărie îți reface flora intestinală natural
Uleiul esențial de scorțișoară: 5 motive să îl folosești. Luptă împotriva îmbătrânirii și bolilor cronice
Un ingredient simplu îți poate salva mintea și corpul după 60 de ani. Fructul recomandat de experții de la Harvard
Reduc inflamația, protejează creierul și încetinesc îmbătrânirea. Și tot ce trebuie e să mănânci asta zilnic.
Ghimbirul, turmericul și scorțișoară pot interfera cu medicamentele
Planta care vindecă inflamația colonului. Mătură deșeurile intestinale
O plantă banală din grădină ar putea vindeca inflamațiile intestinale.
Tratament naturist pentru diabet. Un medic dezvăluie rețeta care scade glicemia
Planta banală care are 5 beneficii puternice pentru sănătate. Distruge bacteriile și are efect anticancer
Consumul de cuișoare, beneficii. 11 motive pentru care să le incluzi în dieta zilnică
Acest condiment care te protejează de infecții, reglează glicemia și te scapă de tuse, are efect antibacterian și antiinflamator.
Cel mai bun ceai pentru femeile de peste 40 de ani: cum să îți echilibrezi hormonii natural
Care sunt cele mai bune ceaiuri pentru femeile de peste 40 de ani. Iată cum să-ți echilibrezi hormonii în mod natural.
Băutura delicioasă care poate reduce colesterolul rău datorită proprietăților sale
EXCLUSIV Plante și ceaiuri care ajută la curățarea plămânilor
Leguminoasa banală care are mai multă proteină decât un ou și scade colesterolul fără efort
Această leguminoasă banală are mai multă proteină decât un ou și îți poate scădea colesterolul fără niciun efort.
Tot ce trebuie să știi despre semințele de chia. 5 beneficii dacă le consumi zilnic
Folosite de mii de ani, semințele de chia continuă să impresioneze prin potențialul lor nutritiv și versatilitatea lor în alimentație.
Moringa oleifera, beneficii puternice pentru imunitate, inflamație și glicemie
Sucul răcoritor care accelerează arderea grăsimilor. Reduce glicemia, curăță intestinul și sprijină metabolismul
Sucul răcoritor care accelerează arderea grăsimilor. Reduce glicemia, curăță intestinul și sprijină metabolismul.
