Prolaps de organe pelvine: ce exerciții fizice ar trebui evitate

Angela Sabău / 19 iul 2020 / 22:31
Exerciții fizice
Exerciții fizice

Prolapsul organelor pelvine este o problemă obișnuită la o anumită categorie de persoane. Exercițiile fizice la aceste persoane sunt limitate.

Prolapsul organelor pelvine este o problemă comună, cauzată de slăbirea grupului de mușchi și țesuturi în formă de bol care susține organele pelvine. Pe măsură ce acest suport începe să slăbească, unul sau mai multe dintre aceste organe - cum ar fi uterul, vezica urinară sau rectul - se pot deplasa, împingând în mod obișnuit (și uneori ieșind în afara) vaginului.
Există un anumit risc ca efortul puternic din timpul exercițiilor fizice să înrăutățească problema. Aceasta poate include exerciții care implică sărituri sau alte activități cu impact mare, cum ar fi aerobic. În unele cazuri, ridicarea greutăților mari prezintă, de asemenea, o problemă. Cea mai bună opțiune pentru a evita agravarea stării este să cereți ca medicul, un antrenor sau un kinetoterapeut, să vină cu un plan de antrenament care nu pune eforturi suplimentare pe mușchii planșei pelvine, notează specialițtii e la health.harvard.edu.
Între timp, puteți face și exerciții, numite Kegels, pentru a vă întări podeaua pelvină. Pentru a efectua Kegels, strângeți mușchii folosiți pentru a controla gazele, țineți scurt și eliberați. Faceți câteva seturi de cinci sau mai multe repetări pe parcursul zilei. De asemenea, discutați cu medicul dumneavoastră despre alte opțiuni de abordare a prolapsului, cum ar fi folosirea unui dispozitiv inserabil care ține organele sau supunerea unei intervenții chirurgicale la podeaua pelvină.

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play


Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2020 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
nxt.24
YesMy