
Pentru o mai mare productivitate la muncă, se recomandă o bună organizare a spațiului unde aveți biroul, mai ales dacă e acasă.
Un spațiu de lucru curat îmbunătățește productivitatea. Ca să evitați dezordinea, gândiți o serie de sisteme de organizare. Iată patru idei:
* Păstrați accesoriile de birou curate și simple - vă veți simți mult mai bine dacă biroul vă e organizat. Iar ca să faceți asta cumpărați-vă accesorii eficiente și plăcute vizual, și care nu ocupă mult spațiu, înmagazinează toate acele lucruri mici de care aveți nevoie, și par a fi locul lor pe biroul dvs.
* Folosiți multe rafturi - folosiți rafturi deschise pentru a vă organiza și da culoare biroului de acasă. Puteți face un aranjament util și cochet.
* Personalizați-vă biroul cu un calendar de perete - vă ajută să urmăriți mai bine nevoile de planificare. Vă veți simți mult mai eficient și veți putea controla timpul. Acolo vă puteți nota întâlnirile sau diferitele sarcini în așa fel încât să nu uitați de ele.
* Înconjurați-vă de lucruri frumoase - Deși sună contraintuitiv, să aveți obiecte frumoase în birou poate fi o modalitate de a vă organiza spațiul. Înconjurați-vă cu obiecte pe care le prețuiți, potrivit thespruce.com.
-
Lucrul care triplează riscul de cancer. Medicii, avertisment16.07.2025, 23:43
-
Cine scapă de plata CASS de la 1 septembrie16.07.2025, 22:35
-
-
Activitatea care îți protejează creierul. Previne uitarea16.07.2025, 20:10
-
-
-
De ce a murit Mihai Leu. Mesajul transmis de prof. dr. Irinel Popescu02.07.2025, 13:56
-
-
-