Halucinant: ce răspuns primește un părinte care a sunat la ambulanță pentru copilul său

DCMedical Team / 16 feb 2021 / 10:30
Ambulanță
Ambulanță

Părinții unei fetițe de nici doi ani, care au sunat la ambulanță, au avut parte de o muștruluială zdravănă, în loc de ajutor

Cei doi părinți au observat că în scutecul fetiței lor de doar un an și nouă luni este sânge, de asemenea starea fetiței nu era bună, astfel că au sunat la numărul de urgență 112, pentru a cere ajutor. Surpriza a fost că, în loc de sfaturi, recomandări sau o mașină care să-i transporte la spital cu fetița, au primit o serie de critici și insulte, după care angajata le-a închis telefonul.
Iată cum a decurs dialogul cu operatorul de la ambulanță:

Tatăl fetiţei: „Sărut mâna, fetiţa urinează şi când urinează are sânge”
Operator ambulanță: „Medicul de familie, domnu’”.
Tatăl fetiţei: „La ora asta nu am medic de familie”.
Operator ambulanță: „No şi acuma ce să vă fac pentru asta, nu vă supăraţi? E opărită?”
Tatăl fetiței: „Nu e opărită”.
Mama fetiţei: „Am observat, când urinează e sânge, am schimbat-o de pampers şi plânge”.
Tatăl fetiţei: „Doamna scumpă, am căutat jumătate de oră maşină. Nu e urgenţa? Dacă fata îmi păţeşte ceva, răspundeţi”.
Operator ambulanță: „Eu nu răspund deloc. E copilul dumitale, nu trebuia să laşi să se ajungă până aici. Nu răspund eu deloc. Înseamnă că nu te-ai uitat la ea, foarte simplu. Eu nu răspund, răspunzi dumneata şi nevasta dumitale, nu sunt ai mei copiii. Eu pe ai mei mi i-am crescut. Eu sunt obligată pe urgenţă. Ce mă înveţi tu pe mine? Tu să îţi vezi de copil mai bine. Răspunzi, că e al tău”.

Deși dialogul a avut loc în noiembrie anul trecut, abia acum, tatăl fetiței a intrat în posesia înregistrării, după ce a făcut o cerere la Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, notează ProTV.
Iosif Zagor, tatăl bebelușului, spune că a fost jignit de operatoarea serviciului de ambulanță și cere să se ia măsuri: „Doamna de la ambulanţă nicidecum nu a vrut să-mi dea o ambulanţă pentru fetiţă. M-a jignit, m-am simţit foarte jalnic când a vorbit, pentru că zicea că nu pot să caut de copiii mei, deci nu am cum să îngrijesc de copiii mei. Am sunat de foarte multe ori, de 3-4 ori am sunat ca să trimită ambulanța. Când fetiţa plânge şi când sângerează nu cred că asta nu e urgenţă. Doamna îmi zicea că nu e urgenţa. Aş vrea să se ia măsuri”, spune el. Abia la al treilea apel telefonic la 112 a fost trimisă o ambulanţă, spun părinţii.
Cei de la Serviciul de Ambulanţă Cluj cunosc întreaga poveste. Horia Simu, managerul Serviciului de Ambulanță Cluj, spune că se desfășoară o anchetă internă. „La ora aceasta este o anchetă în curs. Comunicarea cu pacienții trebuie să fie pe prim plan. Este un loc stresant, unde este agitaţie de multe ori, şi vedem rezultatele anchetei. Din punctul meu de vedere, trebuia o comunicare mult mult mai bună cu pacientul respectiv”.
Din fericire, fetiţă este acum în afara oricărui pericol.

Articole Recomandate

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy