Vaccin: reacție adversă severă la o femeie, după ce i s-a administrat serul. Care este starea ei

Adisa Codruț / 22 feb 2021 / 19:00
Vaccinarea. Foto: Pixabay
Vaccinarea. Foto: Pixabay

O femeie din Olt a suferit o reacție advers de tip anafilactic după imunizarea cu serul produs de AstraZeneca.

O femeie de 46 de ani din județul Olt a avut o reacție adversă de tip anafilactic după vaccinarea cu AstraZeneca, au anunțat reprezentanții Comitetului Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19. Potrivit CNCAV, starea pacientei s-a ameliorat rapid, după ce i-au fost acordate îngrijiri medicale de specialitate.
Femeia de 46 de ani a fost vaccinată duminică într-un centru de vaccinare din județul Olt și a dezvoltat o reacție severă post vaccinare, de tip anafilactic, se arată în informare. 
„Aceasta s-a prezentat pentru primirea primei doze de vaccin de la AstraZeneca, iar în aproximativ 10 minute după administrarea vaccinului a dezvoltat o reacție alergică cu criterii de șoc anafilactic. Menționăm că pacienta nu era cunoscută cu istoric de reacții alergice”, spun cei de la CNCAV.
Personalul medical aflat în centrul de vaccinare i-a acordat de urgență îngrijirile medicale de specialitate, conform procedurilor existente, iar starea femeii s-a ameliorat rapid.
Ulterior, a fost solicitat serviciul de urgență, care a transportat pacienta la spitalul din Slatina pentru îngrijiri medicale suplimentare.
CNCAV precizează că în prezent starea femeii este bună, însă va rămâne sub supraveghere medicală, conform recomandărilor de specialitate.

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play


Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy