Astm, job stresant. Ce rol joacă mișcarea

Florina Pop / 25 Martie 2019 / 17:14
Ca să nu stați acasă înțepenit în scaun, cată ce faceți în cazul astmului bronșic
Ca să nu stați acasă înțepenit în scaun, cată ce faceți în cazul astmului bronșic

Sportul, medicamentele și un somn suficient și odihnitor pot ajuta la reducerea stresului, despre care se știe că e un declanșator cunoscut al astmului.

Clifford Bassett, doctor specialist în Alergii și Astm, susține că exercițiile fizice, atât cât permite corpul, medicamentele (pentru astm) și un somn odihnitor pot ajuta la reducerea stresului la locul de muncă.

„Stresul este un declanșator cunoscut pentru astm. Într-un studiu realizat în Marea Britanie, aproape două treimi dintre persoanele cu astm bronșic au raportat stresul fiind un declanșator al astmului", afirmă acesta pentru allergicliving.com.

Se bănuiește, continuă acesta, că atunci când corpul este stresat intră într-o stare alertă care duce la creșterea tensiunii musculare, senzația de presiune pe piept, spasm bronșic, dar și o respirație mai rapidă.

Astm, job stresant. Alte sfaturi

Basset, director medical al Centrului pentru Alergii și Astm din New York, subliniază că gestionarea stresului de bază, indiferent dacă provine de la muncă, familie sau din altă parte este esențială în îmbunătățirea controlului astmului bronșic și a simptomelor.

În opinia acestuia, ar fi bine ca persoanele ce suferă de astm să aibă un plan scris care să le ajute să monitorizeze condiția. Un alt sfat al specialistului este lectura despre terapia cognitivă și biofeedback - instruirea unei funcții a corpului, cum ar fi respirația.

Clifford Bassett predă la Școala de Medicină a Universității din New York și la Colegiul Medical Weill Cornell.

Articole Recomandate
Comentarii

Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2019 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
sanatate.n-nxt.27