COVID-19: cum te protejezi când ieși să alergi

Sport
Sport

Specialiștii susțin că este bine să facem mișcare, dar recomandă luarea de măsuri de precauție când vine vorba de alergat afară.

Un kinetoterapeut de la Spitalul Sinai din Baltimore spune că ”este bine să alergați în timpul pandemiei coronavirusului - și în siguranță dacă luați măsuri de precauție”. Alergarea „poate oferi o anumită structură zilelor tale și poate construi o rutină care te poate ajuta să nu te simți plictisit sau nemotivat", a explicat dr Grace Neurohr, într-un comunicat de presă al spitalului, citat de webmd.

Alergarea, mai afirmă aceasta, ajută la eliminarea depresiei sau anxietății, îmbunătățește sănătatea inimii și plămânilor. Însă e bine să țineți cont de câteva lucruri: menținerea a 10 până la 12 metri de separare în timpul unei alergări, alegeți orele și rutele care sunt mai puțin probabil să fie ocupate, alergați pe trasee decât într-un parc sau pe un trotuar aglomerat, folosiți măști în zone aglomerate, alergați singuri.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
Patologii

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2022 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy - smt4.1.0