De ce să dormi cu o minge de tenis în pat. Trucul care te scapă de o mare problemă din timpul nopții

Monika Baciu |
Data actualizării: | Data publicării:
de ce sa dormi cu o minge de tenis in pat - FOTO: Freepik@jcomp
de ce sa dormi cu o minge de tenis in pat - FOTO: Freepik@jcomp

De ce să dormi cu o minge de tenis în pat. Cum te ajută acest truc.

De ce să dormi cu o minge de tenis în pat și care este pericolul la care te supui dacă dormi pe spate. Un expert în somn a dezvăluit de ce nu ar trebui să dormim în această poziție. Dr. Mike Dilkes, un chirurg ORL din Londra, care tratează pacienții cu sforăit și apnee în somn, modul în care dormiți poate să vă facă să sforăiți.

Dr. Dilkes a împărtășit, de asemenea, cele opt sfaturi pe care le oferă pentru a rezolva problema sforăitului, de la un truc cu mingea de tenis până la schimbări în stilul de viață.

Dr. Dilkes, care este specializat în chirurgie pentru tratarea sforăitului și a apneei în somn - când respirația se oprește și începe în timpul somnului - a împărtășit, de asemenea, soluțiile sale ieftine pentru aceste afecțiuni.

”Cea mai frecventă cauză a sforăitului este postura și modul în care dormim în pat. Dacă dormiți pe spate, aproape orice ființă umană va sforăi”, a spus dr. Dilkes, potrivit Daily Mail.

Vezi și: Ciroza alcoolică, boală hepatică și de adicție. Liana Gheorghe: 70% din pacienți sunt alcoolici. 20-30% recidivează

Cum trebuie să dormi

Dormitul pe o parte poate fi de ajutor și este un prim pas ușor de făcut, care este gratuit, a adăugat medicul. Pentru a vă asigura că rămâneți în această poziție pe parcursul nopții, el a recomandat să coaseți o minge de tenis în buzunarul de la piept al unei pijamale și să o purtați pe dos.

Acest lucru înseamnă că, atunci când vă întoarceți pe spate în timpul nopții, veți simți mingea și vă puteți rostogoli înapoi pe o parte.

De asemenea, el recomandă ca pacienții să folosească o aplicație de urmărire a somnului înainte și după ce au încercat trucul cu mingea de tenis timp de o lună pentru a vedea dacă scorul somnului lor se îmbunătățește.

Pe lângă aceasta, el a spus că pierderea în greutate și reducerea consumului de alcool pot face, de asemenea, o ”diferență majoră” asupra calității somnului.

Dr. Dilkes a spus că ar recomanda intervenția chirurgicală doar în ultimă instanță, dacă aceste abordări nu au funcționat.

Vezi și: Ce se întâmplă dacă înghiți pastilele fără apă. Trei riscuri la care te supui. Cum trebuie să stai când înghiți medicamentele

Felul în care dormi, efecte asupra somnului

Inevitabil, respirația devine mai perturbată atunci când dormim pe spate. Această poziție permite gravitației să deplaseze limba și țesuturile palatului moale în căile noastre respiratorii. Acest lucru va obstrucționa fluxul de aer dinspre nas sau gură spre plămâni. Sforăitul apare atunci când fluxul turbulent de aer provoacă vibrații ale țesuturilor moi, de obicei în interiorul gâtului.

La fel ca apa care curge pe un curs de apă puțin adânc și stâncos, acest flux turbulent produce mai mult zgomot. În cazul în care țesuturile blochează complet căile respiratorii, apare apneea obstructivă de somn, notează Very Well Health.

Vezi și: Ce se întâmplă când nu mai întreții relații intime. 7 afecțiuni medicale pe care le riști

Tricou cu mingi de tenis

În cele din urmă, o minge de tenis poate fi o altă opțiune de luat în considerare. Prin coaserea unei mingi de tenis într-un petic pe spatele unui tricou, puteți, de asemenea, să vă împiedicați să dormiți pe spate. Dacă vă mutați pe spate, mingea va provoca o presiune care vă va trezi și vă va încuraja să vă mutați pe laterale. Dacă nu aveți abilități de cusut, ați putea căuta un articol de îmbrăcăminte lejer cu un buzunar pe spate (cum ar fi pantalonii de pijama) sau unul pe care să îl puteți purta pur și simplu pe dos.

Dacă suferiți de sforăit sau de apnee în somn care apare predominant pe spate, luați în considerare unele dintre aceste opțiuni de tratament pentru a vă ajuta să respirați și să dormiți mai bine. Dacă problema dvs. persistă, ar trebui să discutați cu un specialist în somn despre opțiuni suplimentare, inclusiv despre utilizarea presiunii pozitive continue în căile respiratorii (CPAP) sau a unui aparat oral.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Te-a ajutat acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.


Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
DC Media Group Audience
Patologii

Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2024 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel