Reacția OK Medical la acuzațiile aduse în social media. ”Procesul de analiză nu poate fi scurtat”

Adisa Codruț / 01 aug 2020 / 15:48
Testare COVID-19 la Clinica OK Medical din Băneasa, București  FOTO: Facebook OK Medical
Testare COVID-19 la Clinica OK Medical din Băneasa, București FOTO: Facebook OK Medical

OK Medical a trimis un punct de vedere legat de acuzațiile vehiculate în social media privind testele de depistare a infecției COVID-19.

Punctul de vedere al OK Medical la acuzațiile aduse, postat și pe Facebook:

”Având în vedere că am sesizat o campanie preponderent în mediul online de discreditare a serviciilor de testare PCR SARS-CoV-2 îndreptată împotriva OK Medical, Sanador, Regina Maria și Synevo, dorim să facem următoarele precizări cu privire la serviciile medicale OK Medical:

1. Analiza de tip RT-PCR este o analiză complexă de tip ARN care necesită protocoale stricte de durată medie, personal calificat pentru recoltare, personal calificat în laboratoare, echipamente și consumabile de înaltă performanță. Pentru a furniza rezultate de calitate și valide, OK Medical asigură în permanență supervizarea tuturor parametrilor enumerați.

2. Procesul de analiză NU poate fi scurtat/modificat, indiferent de "urgența" solicitată/invocată de pacient.

3. Un procent de aproximativ 4% din probele analizate se încadrează în marja de eroare standard a protocoalelor de tip PCR. Pentru a micșora această rată sub 1%, în aproximativ 10% din cazuri, probele sunt reintroduse în procesul de analiză PCR, folosind alt aparat de tip RT-PCR - cheie dublă de control. Acest proces suplimentar de verificare poate produce întârzieri în livrarea rezultatelor. OK Medical garantează în procent de peste 99% livrarea rezultatelor în 48 de ore.

4. Deși în medie maximum 1% dintre pacienți au primit/primesc rezultate întârziate, mediul online creionează aceste întârzieri ca o regulă, nu ca o excepție. OK Medical asigură pacienții cărora li se întârzie rezultatele că această întârziere este în interesul actului medical și are ca scop unic furnizarea unui rezultat CORECT.

5. De asemenea, rugăm pacienții care sunt în fereastra de 48 de ore să NU mai pună presiune pe call center. Apelurile dumneavoastră NU grăbesc rezultatele, ci doar pun operatorii în imposibilitatea de a prelua alte apeluri și de a rezolva situații medicale urgente.

6. OK Medical este o clinică privată care NU are contract cu Casa de Asigurări de Sănătate, prin urmare TOATE costurile asociate recoltării și analizelor sunt acoperite în TOTALITATE de către pacient. Acest fapt, coroborat cu o investiție considerabilă pentru a asigura un act medical de CALITATE, este reflectat în politica de prețuri, care, periodic, este ajustată în funcție de mai mulți factori economici pentru a putea oferi pacienților cel mai mic preț posibil. În acest sens, OK Medical actualizează săptămânal prețul testării PCR SARS-CoV-2.

7. Asigurăm toți pacienții noștri și publicul per ansamblu că sistemul de recoltare OK Medical este "risk free" în ceea ce privește contaminarea de la un pacient la altul sau de la pacient la personal medical, întregul nostru personal fiind testat periodic și integrat în protocoale epidemiologice la standarde internaționale”.

 

 

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play


Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2020 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
nxt.24
YesMy