Ziua bună de dimineață se cunoaște. De ce să te trezești devreme

ziua - FOTO: Freepick@farknot
ziua - FOTO: Freepick@farknot

Începutul proaspăt și sănătos al dimineților este coloana vertebrală a zilei. Începutul tău de dimineață decide cum va fi ziua ta.

Dacă diminețile sunt planificate corespunzător, atunci ziua poate fi miraculos de bună. Modul în care micile schimbări de dimineață vă pot reîncărca ziua și vă pot umple de pozitivitate. Așa că schimbă-ți diminețile și vezi cum se schimbă lumea pentru tine.

Treziți-vă dimineața devreme

Beneficiile pentru sănătate ale trezirii la 4 dimineața și 5 dimineața sunt miraculoase. Dacă te trezești dimineața devreme, ai suficient timp pentru tine. Celălalt motiv este că aerul este mai proaspăt dimineața devreme. Aşa ca umple-ţi plămânii cu aer proaspăt trezindu-te cel mai devreme. Răsăritul te umple de o energie imensă. Trezirea înainte de răsăritul soarelui vă oferă beneficii uimitoare pentru sănătate, arată Health&Wellness.

Persoanele care se trezesc devreme tind să mănânce micul dejun, în timp ce cei care se trezesc mai târziu se grăbesc adesea pe ușă și trebuie să ia ceva convenabil (adică nesănătos) sau sar peste masă cu totul.

Sărind peste micul dejun poate duce la obiceiuri alimentare nesănătoase. 

Vezi și: Tatuajele, 6 beneficii neștiute. Cu ce se fac, de fapt. Care sunt cele mai dureroase locuri: Nu există tușuri naturale! Singura alergie e ca tușul să fie ejectat din piele

Pielea arată mai tânără

După o noapte de somn odihnitor, pielea noastră arată mult mai bine dimineața. Persoanele care se trezesc mai târziu în a doua zi tind să se concentreze mai puțin pe obiceiurile sănătoase de dimineață, cum ar fi hidratarea și exercițiile fizice, care oxigenează sângele și promovează pielea sănătoasă. De asemenea, cei care se trezesc dimineața devreme pot folosi timpul suplimentar pentru a exfolia, hidrata și curăța tenul, arată Sleep Advisor.

Persoanele care se trezesc devreme tind, de asemenea, să aibă obiceiuri regulate de somn (spre deosebire de bufnițele de noapte care păstrează programe de somn neregulate). Având o rutină previzibilă de somn, pielea ta capătă un tonus tânăr.

Vezi și: Ecografia vasculară Doppler, procedură non-invazivă asupra vaselor de sânge. Medic: Permite înțelegerea structurii și a funcțiilor inimii

Stați în pat timp de 5 minute

După trezire nu vă grăbiți să ieșiți din pat în grabă. Atinge-ți ochii închiși cu mâinile. Stai relaxat. Nu vă grăbiți pentru sarcini care sunt deja în agenda dvs. Începeți ziua într-o notă liniștită și fericită. Mai mult, cardiologii arată că primele 5 minute după ce ne-am trezit sunt esențiale pentru sănătatea inimii.

Îmbunătățește concentrarea

Trezitul devreme îți îmbunătățește concentrarea. Pe lângă faptul că te poți concentra pe obiective și liste de sarcini fără a fi întrerupt de membrii familiei sau de colegi, trezirea timpurie înseamnă că, în momentul în care ajungi la serviciu sau la școală, ai avut ore să te adaptezi. 

Cei mai mulți oameni de succes susțin că acestea se trezesc la 5:00AM, sau chiar mai devreme. Cei care se ridică devreme tind să fie mai productivi dintr-o varietate de motive. Aceștia au mai mult timp să se concentreze pe sarcini importante.

Creierul tinde să fie cel mai alert dimineața. Dacă ești capabil să te concentrezi fără întreruperi la începutul zilei, vei face mai multe. Ai tendința de a lua decizii mai bune și de a gândi mai clar dimineața decât după-amiaza și seara. 

Dacă reușești să te ridici din pat devreme, vei descoperi că ai mai multă energie pe parcursul zilei. 

Vezi și: Lămâia congelată, mai indicată decât cea proaspătă. Care este secretul înainte de a o îngheța

Nu consumați cafea

Ei bine, dacă vă place să beți ceai și cafea, încercați să nu consumați imediat după trezire. Cofeina nu este bună pentru nervii și țesuturile noastre. Utilizarea mai mult de ceai și cafea în dimineața devreme va umple stomacul și poftă de mâncare va fi, de asemenea, afectată negativ. În schimb, bea 2-3 pahare de apă normală. De asemenea, puteți lua apă călduță adăugată cu miere și lămâie.

Acesta vă va oferi un gust proaspăt. Deci, încercați să evitați ceai sau cafea.

Întinderi pentru musculatură

După trezirea de dimineața, faceți niște întinderi. Acesta este modul de a-ți trezi corpul și de a-ți întinde articulațiile. Tot ce trebuie să faceți este să vă întindeți brațele și picioarele. Luați mâinile în sus și întindeți-vă timp de un minut. Apoi, face întinderea corectă a picioarelor prea pentru un minut. Acesta va regla sângele în întregul corp și vă va ajuta să fiți mai activi.

Vă ajută să vă bucurați de timp liniștit

Este un miracol cât de liniștită este lumea în primul rând dimineața. Nu numai că există zero distrageri, care vă vor permite să vă bucurați de pace și liniște, dar veți găsi, de asemenea, că naveta zilnică este mai ușoară dacă plecați cu o oră mai devreme și străbateți tot traficul.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
Patologii

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2022 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy - smt4.1.0