Alimente care te ajută să scapi de anxietate

Fructe de pădure     Foto Pexels
Fructe de pădure Foto Pexels

Iată o listă de alimente pe care ar trebui să o cunoască oricine. Aceste alimente au capacitatea de a reduce anxietatea și unele dintre ele ajută la un somn bun.

Anxietatea a atins cote alarmante în rândul populației, în special în ultimii doi ani, din cauza pandemiei. Multe persoane găsesc refugiul în alcool, sau aprind o țigară. Alte persoane recurg la alimente și mănâncă compulsiv. Niciunul dintre aceste obiceiuri nu ajută la reducerea anxietății, dar în anumite condiții, mâncarea ar putea.

Iată câteva alimente care po reduce anxietatea

Fructe de pădure

Pofta de zahăr este un rezultat natural al anxietății, deși te va obosi aproape imediat. Așadar, înlocuiți-l cu unele fructe de pădure disponibile în mod obișnuit, care sunt pline cu vitamina C și antioxidanți care protejează și repară celulele deteriorate și stresate. Așa că mâncați o mulțime de afine, mure, căpșuni și chiar agrișe și relaxați-vă.

Ceaiuri

Nu este un secret pentru nimeni că oamenii supuși la multă presiune și stres consumă adesea alcool sau băuturi îndulcite. Dar acestea nu ajută. Fie nu sunt de ajutor, fie ajung să creeze mai multe daune corpului.

Un bun înlocuitor pentru aceste băuturi alcoolice și gazoase este ceaiul. Anumite ierburi precum lavanda, mușețelul, frunzele de ceai verde conțin antioxidanți care calmează nervii. Consumul acestora vine cu beneficiul suplimentar al unui somn bun și al detoxifierii. În plus, prepararea ceaiurilor din plante acasă este foarte ușoară, dar și satisfăcătoare.

CITEȘTE PE DC MEDICAL: Cum mănânci sănătos, fără grija caloriilor și stresul că te îngrași. Specialist: cu mici schimbări, în fiecare zi

Ciocolata

Da, zahărul face mai mult rău nervilor decât să-i relaxeze. Prin urmare, nu orice ciocolată ajută la nervozitate, ci ciocolata neagră. Ciocolata neagră conține compuși și nutrienți care alcătuiesc antioxidanții, care calmează anxietatea.

Nuci, alune

Se crede că fructele uscate oleaginoase, cum ar fi nucile braziliene, nucile și migdalele, sunt surse excelente de antioxidanți, proteine ​​și, cel mai important, magneziu, care ajută la menținerea neurotransmițătorilor corpului și la susținerea funcționării creierului.

Vitamina C

Până acum, este un fapt cunoscut că vitamina C este un mare eliberator de stres și, prin urmare, fructe precum portocalele, limele și strugurii ajută nervii. În afară de aceste fructe, inclusiv legumele cu frunze verzi, cum ar fi spanacul, varza, salata verde și pătrunjelul s-au dovedit, de asemenea, de mare ajutor pentru a calma anxietatea.

Peşte

Deși ce consumul de pește nu este o opțiune pentru toată lumea, soiurile de pește precum sardinele și somonul oferă mari beneficii persoanelor cu anxietate. Motivul este că acești pești conțin niveluri ridicate de Omega-3, un acid gras care menține funcționarea cognitivă a creierului, precum și echilibrează hormonii ținând astfel sub control și sănătatea ta mentală.

Iaurt

Un iaurt simplu de casă sau chiar iaurtul/cașul grecesc conține o abundență de probiotice, ceva care este cunoscut de multă vreme pentru că ajută la anxietate și depresie. Cu excepția cazului în care sunteți alergic la el, nu este rău să includeți iaurt în dietă, pentru a rămâne calm și fericit!

Citește mai multe AICI

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
Patologii

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2022 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt1
YesMy