EXCLUSIV Diabetul de tip 2, remisiune. Prof. dr. Bogdan Timar: Valorile glicemice sunt normale
Aceasta este metoda pentru a scăpa de diabet fără tratamente medicamentoase. Se reglează glicemia.
Cercetătorii germani susțin că o intervenție intensivă asupra stilului de viață prin multă mișcare ajută persoanele cu prediabet să își îmbunătățească nivelul de glucoză din sânge și să întârzie...
Mai multe exerciții fizice și un comportament alimentar sănătos ajută mulți oameni cu prediabet să își normalizeze nivelul de glucoză din sânge și să evite dezvoltarea diabetului de tip 2. Este concluzia unui studiu al Centrului German de Cercetare a Diabetului (DZD), care a fost realizat în 8 locații ale centrului din toată Germania.
Cercetătorii de la Centrul German de Cercetare a Diabetului (DZD) au investigat, prin urmare, într-un studiu controlat randomizat multicentric dacă persoanele cu prediabet și cu risc ridicat beneficiază de o intensificare a intervenției și modul în care persoanele cu risc scăzut sunt afectate de un stil de viață convențional în comparație cu nicio schimbare a stilului de viață.
Doi ani, 1.105 de oameni cu prediabet au fost investigați în diferite locații de studiu din Germania. 82% dintre participanți au finalizat studiul. Rezultatele au arătat că mai mult exercițiu, adică o schimbare mare a stilului de viață, ajută persoanele cu risc crescut să-și îmbunătățească glicemia și nivelurile cardiometabolice și să reducă conținutul de grăsime din ficat în limitele normale.
”Rezultatele studiului nostru arată că un stil de viață individualizat bazat pe fenotipul de risc este benefic pentru prevenirea diabetului”, a spus liderul studiului, profesorul Andreas Fritsche de la Institutul de Cercetare a Diabetului și Bolilor Metabolice din Helmholtz München de la Universitatea din Tübingen, arată science daily.
Studiul științific poate fi consultat AICI.
Aceasta este metoda pentru a scăpa de diabet fără tratamente medicamentoase. Se reglează glicemia.
Acesta este cel mai rău lucru cu care se confruntă diabeticii. Le dereglează glicemia chiar și când este administrat tratamentul.
Ce trebuie să știi dacă nu mănânci carne. Adevărul te va surprinde. Nutriționiștii au dat verdictul.
Cafeaua are un impact important asupra colesterolului. Cum trebuie să o prepari pentru a scădea colesterolul "rău".
Proteina care îți perturbă microbiomul intestinal. Are un efect negativ asupra sănătății digestive.
Acest supliment îmbunătățește sănătatea inimii și are efect semnificativ și în cazul diabeticilor.
Acest tip de diabet îl poți avea și nici măcar să nu știi. Îți macină creierul și provoacă Alzheimer.