Un hormon provoacă diabet de tip 2 la persoanele obeze
Oamenii de ştiinţă au identificat un hormon care provoacă diabet de tip 2 la persoanele obeze.
O băutură pe care foarte mulți români o savurează cel puțin în fiecare dimineață este asociată cu deficiența de vitamina D. Și oricâte alimente bogate în vitamina D sau suplimente ai lua, organismul nu o...
Un român consumă anual circa 2,3 kilograme de cafea, cifră ce plasează România pe locul 49 în clasamentul mondial și pe locul 24 din cele 27 de țări din Uniunea Europeană, conform datelor World Research Institute. Dar cafeaua, oricât de bună ni s-ar părea, are un afect advers neștiut.
Un nou studiu, însă, sugerează că, dacă aveți un consum regulat și mare de cofeină, cafeaua ar putea interfera cu capacitatea organismului de a absorbi vitamina D. Iată ce ar trebui să știți:
Studiul, realizat de cercetători din China și Brazilia, care a fost publicat în Jurnalul Internațional pentru Cercetarea Vitaminelor și Nutriției (link direct studiu), a pornit de la ipoteza evidențiată de cercetări anterioare că, de fapt, consumul de cofeină ar fi legat de o scădere a creării receptorilor pentru vitamina D.
Studiul a examinat datele nutriționale colectate de la peste 13.000 de participanți, cu vârsta între 30 și 47 de ani, la Ancheta națională americană de examinare a sănătății și nutriției, desfășurată între 2005 și 2006. Apoi, ajustându-se pentru o serie de alte variabile legate de sănătate, cercetătorii au examinat riscul clinic ca deficiența de vitamina D să fie bazată pe aportul de cofeină.
În final, cercetătorii au ajuns la concluzia că, cu cât consumăm mai multă cofeină, cu atât este mai mare riscul de a avea deficiență de vitamina D. În rezumatul studiului, autorii afirmă în mod clar că: „Aporturile dietetice mai ridicate de cofeină au fost asociate cu deficiența [de vitamina D] într-un eșantion reprezentativ al populației americane”.
Dar care e limita acceptabilă de cafea pe care o poți consuma pe zi? Potrivit experților Clinicii Mayo, unui adult mediu i este permis să consume 400 de miligrame de cofeină într-o zi. Având în vedere că o cană de 230 de ml are aproximativ 100 de miligrame de cofeină, puteți bea până la patru căni pe zi și să fiți în siguranță.
Oamenii de ştiinţă au identificat un hormon care provoacă diabet de tip 2 la persoanele obeze.
Cafeaua are un impact important asupra colesterolului. Cum trebuie să o prepari pentru a scădea colesterolul "rău".
Aceste cinci semne ale diabetului apar în faza de debut a bolii. Sunt semne minore, dar esențiale.
Cercetătorii descoperă noi indicii privind durerea nervoasă provocată de diabet.
Aceste alimente te scapă de medicamentele pentru diabet. Au un efect care i-a uimit pe medici. Rezultatele se văd în 3 luni.
Acesta este cel mai rău lucru cu care se confruntă diabeticii. Le dereglează glicemia chiar și când este administrat tratamentul.
Aceasta este metoda pentru a scăpa de diabet fără tratamente medicamentoase. Se reglează glicemia.
Acest obicei extrem de frecvent îți distruge rinichii. Poate duce la efectare renală gravă.
Aceste alimente prezente pe mesele multora dintre noi ne distrug ficatul și creierul. De altfel, perturbă și producția de insulină.
Aceste două semne care apar dimineața pot indica prezența diabetului. Sunt mai mult decât banale.
Mănânci carne cu garnitură? Ei bine, te-ai gândit vreodată ce se întâmplă când le asociezi?
Ce îți spune corpul când poftești la cartofi prăjiți. Semnul te va surprinde.
Ce se întâmplă când bei apă carbogazoasă. Impactul pe care îl are asupra organismului.