Ce alimente să mănânci la micul dejun ca să ai toată ziua energie

Adisa Codruț / 14 sep 2021 / 12:37
Iaurt cu fructe   Foto: pixabay.com
Iaurt cu fructe Foto: pixabay.com

La micul dejun trebuie să avem grijă ce alimente mâncăm ca să avem energie toată ziua.

Nutriționistul Wasim Nazer spune ce ar trebui să consumăm la micul dejun pentru a avea o zi plină de energie. Alimentele pe care alegi să le consumi la micul dejun îți asigură nivelul de energie pe care o să-l ai peste zi.

„După ani de studii în domeniul nutriției, s-a determinat clar că ceea ce consumi la micul dejun este determinat pentru tonusul pe care o să-l ai de-a lungul zilei. Este exact ca la mașină, depinde extrem de mult calitatea combustibilului pe care îl folosești!”, a explicat specialistul nutriționist, Wasim Nazer. 

În economia alimentație tale zilnice există o listă clară de alimente pe care este indicat să le consumi pe parcursul a 24 de ore. „Pentru a te asigura că atingi necesarul zilnic de vitamine și minerale, consumă în fiecare zi legume, fructe, cereale integrale, nuci și semințe crude, carne și pește, iar în unele situații de lactate și ouă. (...) În prima partea a zilei beneficiem pe de o parte de contextul hormonal favorabil, în care corpul nostru poate absorbi o cantitate mai mare de glucide pentru a inactiva hormonii de stres secretați în mod natural în timpul nopții. În plus, având la dispoziție întreaga zi, organismul poate procesa eficient glucidele consumate la micul dejun”, mai spune nutriționistul Wasim Nazer.

La micul dejun este indicat să consumi iaurt bogat în proteine, care pe lângă probiotice asigură și un aport proteic mai crescut decât al iaurtului obișnuit, având astfel proprietăți de activare a metabolismului.

Mai multe puteți citi pe Spectacola.

Articole Recomandate

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt1
YesMy