Cel mai bun ceai pentru slăbit. Scapi de 3 kg și de infecții cu doar 4 cești din aceast ceai. Detoxifică ficatul și scade riscul a trei tipuri de cancer
Cel mai bun și sănătos ceai pentru slăbit ajută la detoxifierea ficatului, la creșterea imunității și la eliminarea a trei tipuri de cancer.
Cel mai bun ceai pentru slăbit. Există un ceai pentru slăbit care are efecte benefice și asupra imunității, care ajută la detoxifierea ficatului și curăță de grăsime vasele de sânge.
Este vorba despre ceaiul verde, un ceai pentru slăbit consumat de secole și care e ridicat la rang de artă.
Ceaiul verde este plin de antioxidanți. Printre beneficiile sale, acesta poate contribui la susținerea funcției cerebrale și la pierderea de grăsime, poate ajuta la reducerea șansei de a dezvolta boli de inimă și poate oferi o anumită protecție împotriva cancerului.
De ce să nu mai folosești scobitori niciodată. Remus Grecea: Duc la deces
Medicii recomandă să bem zilnic 4 cești de ceai verde dacă vrem să scăpăm de kilogramele în plus. Dar atenție, evitați pliculețele de ceai și alegeți în schimb plantele uscate, pentru că aduc mult mai multe beneficii.
Un studiu publicat în revista Journal of the American College of Nutrition arată că participanții la un studiu care au consumat zilnic 4 cești de ceai verde, timp de două luni, au slăbit 3 kilograme fără să își schimbe radical dieta.
Cel mai bun ceai pentru slăbit. Ceaiul verde poate stimula rata metabolică și crește arderea grăsimilor pe termen scurt, deși nu toate studiile sunt de acord.
Având în vedere că ceaiul verde poate stimula rata metabolică pe termen scurt, este logic că ar putea să vă ajute să pierdeți în greutate. Mai multe studii arată că ceaiul verde poate ajuta la reducerea grăsimii corporale, în special în zona abdominală.
Unul dintre aceste studii a fost un studiu controlat randomizat de 12 săptămâni, la care au participat 240 de persoane cu obezitate.
În acest studiu, cei din grupul de ceai verde au avut scăderi semnificative ale procentului de grăsime corporală, ale greutății corporale, ale circumferinței taliei și ale grăsimii abdominale, comparativ cu cei din grupul de control.
Cel mai bun ceai pentru slăbit. Care sunt beneficiile ceaiului verde
S-a observat că riscul de boli cardiovasculare precum infarct, accident vascular cerebral și tromboze este mai redus în rândul celor care consumă frecvent ceai verde, pentru că antioxidanții previn acumularea grăsimilor de pe vasele de sânge, evitându-se astfel ateroscleroza. De asemenea, este redus riscul de formare a cheagurilor de sânge.
Ceaiul verde consumat zilnic are efecte benefice și asupra sistemului imunitar.
Ceaiul verde este plin de antioxidanți polifenoli, inclusiv o catehină numită EGCG. Acești antioxidanți pot avea diverse efecte benefice asupra sănătății. Catechinele sunt antioxidanți naturali care ajută la prevenirea deteriorării celulelor și oferă alte beneficii. Aceste substanțe pot reduce formarea de radicali liberi în organism, protejând celulele și moleculele de deteriorare. Acești radicali liberi joacă un rol în îmbătrânire și în multe tipuri de boli. EGCG este unul dintre cei mai puternici compuși din ceaiul verde. Cercetările au testat capacitatea sa de a ajuta la tratarea diferitelor boli. Se pare că este unul dintre principalii compuși care conferă ceaiului verde proprietățile sale medicinale.
Specialiștii susțin că antioxidanții din frunzele de ceai verde previn inflamațiile din corp și susțin imunitatea, ferindu-ne astfel de infecții.
Mai mult, compușii benefici din ceaiul verde ajută la detoxifierea și regenerarea ficatului, motiv pentru care, persoanele care suferă de steatoză hepatică sunt sfătuite să consume cât mai des acest ceai pentru slăbit, benefic și pentru sănătatea ficatului.
Cercetările au asociat compușii ceaiului verde cu un risc redus de cancer, inclusiv următoarele studii:
- Cancerul de sân. O analiză cuprinzătoare a studiilor observaționale a constatat că femeile care au consumat cel mai mult ceai verde au avut un risc cu aproximativ 20-30% mai mic de a dezvolta cancer de sân, unul dintre cele mai frecvente tipuri de cancer la femei.
- Cancerul de prostată. Un studiu a observat că bărbații care consumau ceai verde aveau un risc mai mic de cancer de prostată avansat.
- Cancer colorectal. O analiză a 29 de studii a arătat că cei care beau ceai verde aveau cu aproximativ 42% mai puține șanse de a dezvolta cancer colorectal.
Compușii bioactivi din ceaiul verde pot avea diverse efecte protectoare asupra creierului. Aceștia pot reduce riscul de demență, o tulburare neurodegenerativă comună la adulții în vârstă.
Unele studii controlate arată că ceaiul verde poate provoca reduceri ușoare ale nivelului de zahăr din sânge. De asemenea, acesta poate reduce riscul de diabet de tip 2.
Nu în ultimul rând, ceaiul verde conține mai puțină cofeină decât cafeaua, dar suficientă pentru a produce un efect. Acesta conține, de asemenea, aminoacidul L-teanină, care poate acționa sinergic cu cofeina pentru a îmbunătăți funcția cerebrală.
-
-
Semnul de pe picioare care poate dezvălui că arterele sunt grav afectate10.08.2026, 22:29
-
A murit Prof. Dr. Ioana Micle, un reper al pediatriei timișorene10.08.2026, 21:51
-
-
Cel mai bun ceai pentru femeile de peste 40 de ani: cum să îți echilibrezi hormonii natural
Care sunt cele mai bune ceaiuri pentru femeile de peste 40 de ani. Iată cum să-ți echilibrezi hormonii în mod natural.
Sucul de merișoare, aliat al arterelor. Le redă flexibilitatea și stimulează circulația sanguină
Ce efecte pot avea unul sau două cuișoare consumate zilnic asupra organismului. Explicațiile dr. Virgiliu Stroescu
Șase fructe care surclasează portocala la conținutul de vitamina C
Șase fructe care surclasează portocala la conținutul de vitamina C.
Pelinul, planta care intrigă medicii: poate calma inflamația, dar ascunde și riscuri serioase
Singurul aliment care îți reglează tensiunea arterială - și NU e usturoiul!
Un singur aliment care îți reglează tensiunea – și nu, nu e usturoiul!
Ghimbirul, turmericul și scorțișoară pot interfera cu medicamentele
Te doare capul? Acest ingredient banal din bucătărie face minuni! E mai puternic decât o pastilă
Băutura delicioasă care poate reduce colesterolul rău datorită proprietăților sale
Leguma care distruge cancerul și regenerează celulele. Curăță corpul de toxine
Ceaiul și ciocolata, efect asupra hipertensiunii arteriale
Ce efect are ceaiul asupra tensiunii arteriale. Detaliul pe care trebuie să îl știi.
Varza murată, aliatul neașteptat al intestinului. Cum protejează fermentația împotriva inflamației
Acest aliment curăță intestinul în profunzime și reduce inflamația.
Ce se întâmplă dacă mănânci corcodușe verzi. Nu ți-a spus nimeni ASTA! Sunt cianură în stomac
10 plante medicinale utile pentru stres și anxietate. Trebuie să le consumi dupa 35 de ani
Consumul de cuișoare, beneficii. 11 motive pentru care să le incluzi în dieta zilnică
Acest condiment care te protejează de infecții, reglează glicemia și te scapă de tuse, are efect antibacterian și antiinflamator.
Moringa oleifera, beneficii puternice pentru imunitate, inflamație și glicemie
EXCLUSIV Plante și ceaiuri care ajută la curățarea plămânilor
Superalimente pe care trebuie să le mănânci în fiecare zi. Mâncăruri esențiale pentru energie și vitalitate
Ciuperca lui Dumnezeu sau "ciuperca nemuririi": secret pentru glicemie și imunitate
Ciuperca lui Dumnezeu - ciuperca miraculoasă care te ajută să trăiești mai mult și mai bine.
Alimentele care îți cresc imunitatea instant. Mit sau realitate? Numărul 9 te va uimi
Alimentul poate scăpa milioane de oameni de diabet și boli de inimă
Acest aliment poate preveni diabetul și bolile de inimă. E plin de fibre și reduce colesterolul și scade inflamația.
Planta medicinală care te ajută să slăbești. Arde grăsimile rapid
Această plantă medicinală veche de 2.000 de ani ar putea fi cheia pierderii în greutate. Arde grăsimile rapid și fără efort.
