Cum îți păstrezi oasele sănătoase pe măsură ce îmbătrânești. Trucuri simple

Dana Lascu / 10 iun 2019 / 21:48
Sănătatea oaselor, pe măsură ce înaintăm în vârstă
Sănătatea oaselor, pe măsură ce înaintăm în vârstă

Pe măsură ce îmbătrânim, oasele noastre nu mai sunt așa sănătoase ca în tinerețe. Pot deveni mai slabe și mai fragile, mai ales pentru femeile în vârstă, pentru care osteoporoza e o problemă. Dar ce faci ca să-ți păstrezi oasele tari și sănătoase? Vitaminele și mineralele fac minuni, așa cum se crede?

Care este cheia pentru menținerea oaselor puternice și sănătoase pe măsură ce îmbătrâniți? Dr. Kirtly Parker Jones, profesor și vicepreședinte pentru Educație la Departamentul de Obstetrică și Ginecologie al Facultății de Medicină de la Universitatea Utah explică ce le este recomandat femeilor. Mesaj de la un medic pentru pacienți:

Trucurile - minune

„Deci, vreți să vă mențineți oasele puternice la 50 de ani și după? Ei bine, nu funcționează să luați calciu și vitamina D.

Desigur, nu vrem să aveți deficiențe, așa că o dietă adecvată va face asta, dar oamenii care iau saci cu suplimente, le iau degeaba pentru că nu va funcționa.

Exercițiile fizice sunt de ajutor și vă vrem puternici, astfel încât să nu cădeți.

Exercițiile care se concentrează în special asupra echilibrului, cum ar fi yoga și tai chi, s-a dovedit că reduc astfel de evenimente. Asta este important.

Apoi, vrem să ajungeți la 50 de ani cu o densitate foarte bună a oaselor, deci asta înseamnă că atunci când sunteți tineri trebuie să continuați să vă mișcați, să ieșiți afară în aer curat, să luați vitamina D, să nu beți sucuri acidulate.

Ăsta e trucul!"

Articole Recomandate
Comentarii

Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2019 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
sanatate.n-nxt.23