Femeile supraponderale ar trebuie să mănânce zilnic un avocado, efect SPECTACULOS pentru sănătate. STUDIU
Un nou studiu arată că la femei, mai ales la cele supraponderale sau obeze, consumul a unui avocado pe zi are un efect senzațional pentru sănătate și chiar ar putea fi mijloc de prevenție pentru o boală cronică ...
Un avocado pe zi ar putea ajuta la redistribuirea grăsimii abdominale la femei către un profil mai sănătos, potrivit unui nou studiu revoluționar realizat la University of Illinois Urbana-Champaign și publicat în Journal of Nutrition (link direct studiu).
O sută cinci adulți cu supraponderalitate și obezitate au participat la un studiu controlat randomizat care le-a oferit o masă pe zi timp de 12 săptămâni. Femeile care au consumat avocado ca parte a mesei zilnice au avut o reducere a grăsimii abdominale viscerale mai profunde.
Afectează grăsimea periculoasă legată de diabet
„Scopul nu era scăderea în greutate; am fost interesați să înțelegem ce face consumul de avocado în modul în care indivizii își depozitează grăsimea corporală. Localizarea grăsimilor în corp joacă un rol important în sănătate”, a subliniat Naiman Khan, profesor de kinesiologie și sănătate comunitară din Illinois
„În abdomen, există două tipuri de grăsimi: grăsimea care se acumulează chiar sub piele, numită grăsime subcutanată, și grăsimea care se acumulează mai adânc în abdomen, cunoscută sub numele de grăsime viscerală, care înconjoară organele interne. Persoane cu o proporție mai mare de că grăsimea viscerală mai profundă prezintă un risc mai mare de a dezvolta diabet zaharat. Așa că am fost interesați să stabilim dacă raportul dintre grăsimea subcutanată și grăsimea viscerală sa modificat odată cu consumul de avocado”, a spus el.
La bărbați nu are același efect
Deși la subiecții-femei care au consumat un avocado pe zi s-a redus grăsimea abdominală viscerală periculoasă, dar și raportul dintre grăsimea viscerală și grăsimea subcutanată, indicând o redistribuire a grăsimii departe de organe, la bărbații care au consumat avocado asta nu s-a întâmplat.
„În timp ce consumul zilnic de avocado nu a modificat toleranța la glucoză, ceea ce am aflat este că un model dietetic care include un avocado în fiecare zi a afectat modul în care indivizii depozitează grăsimea corporală într-un mod benefic pentru sănătatea lor, dar beneficiile au fost în primul rând la femei”, a detalia Khan. El a subliniat că faptul că avocado are acest la femei, dar nu și la bărbați, arată că intervențiile dietetice pentru reducerea grăsimii care înconjoară organele ar trebui să fie adaptate în funcție de sex.
„Cercetările noastre nu doar că evidențiază beneficiile consumului zilnic de avocado asupra diferitelor tipuri de distribuție a grăsimilor între sexe, ci ne și oferă o bază pentru a desfășura lucrări suplimentare pentru a înțelege impactul complet al avocado-ului asupra grăsimii corporale și asupra sănătății”, a spus coautorul studiului Richard Mackenzie, profesor de metabolism uman la Universitatea din Roehampton din Londra.
-
De ce trebuie neapărat să mergi la dentist în perioada prenatală14.08.2026, 15:50
-
-
Știi ce este nomofobia? „Boala deceniului” de care ai putea să suferi14.08.2026, 13:42
-
-
Greșeala care îți blochează procesul de slăbire. Andreea Chirilă: Creierul nu percepe "nu" și "niciodată"
Prediabetul poate intra în remisie chiar și fără pierdere în greutate, arată un nou studiu
Riscul de infarct în diabetul de tip 2. Ce trebuie verificat în afară de vechimea bolii
Primul semn că ai ajuns la epuizare. Psihoterapeut: Asta înseamnă că viaţa ta e foarte haotică
Mănânci emoțional fără să știi? Care este adevărata cauză din spatele kilogramelor în plus.
Tratamentul diabeticilor, schimbat total. Milioane de diabetici vor trebui să se adapteze
Tratamentul diabeticilor, schimbat total. Milioane de diabetici vor rămâne fără tratament.
Diabetul crește de patru ori riscul de cancer de vezică
Alimentul care crește riscul de diabet. Cu ce să îl înlocuiești
Semne timpurii ale diabetului pe care le observi dimineața
Aceste două semne care apar dimineața pot indica prezența diabetului. Sunt mai mult decât banale.
De ce vârfurile glicemice după masă sunt, de fapt, un semn de sănătate
De ce este diabetul atât de periculos pentru inimă și ce investigație îți poate salva viața
De ce nu e bine să scoți complet zahărul din alimentație?
Dispozitivul care schimbă viața diabeticilor: glicemia se îmbunătățește, iar riscul de spitalizare scade
FDA aprobă Tzield, un tratament care poate schimba cursul diabetului de tip 1 la copii
Diabetul care nu are legătură cu zahărul
De ce nu se vindecă rănile diabeticilor
Testul de respirație care depistează diabetul în câteva minute
Diabetul de tip 3, ce este. Rolul rezistenței la insulină în declinul cognitiv și boala Alzheimer
Acest tip de diabet îl poți avea și nici măcar să nu știi. Îți macină creierul și provoacă Alzheimer.
