Leșin după vaccinarea împotriva COVID în Gherla. Oficial: nu a fost șoc anafilactic

DCMedical Team |
Data actualizării: | Data publicării:
Vaccin COVID-19. Foto: Pixabay
Vaccin COVID-19. Foto: Pixabay

O femeie de 55 de ani, din Gherla, angajată a unui instituții de stat, s-a simțit rău după ce i s-a administrat vaccinul împotriva infecției COVID. Autoritățile spun că nu a fost șoc anafilactic. 

O angajată a unui cămin de vârstnici din Gherla a ajuns la spital miercuri, 20 ianuarie, după ce i-a fost administrat vaccinul împotriva infecției COVID. Femeia s-a simțit rău, a leșinat și a fost dusă la Spitalul Municipal Gherla. Inițial se bănuia că ar fi un șoc anafilactic, însă a fost vorba de o scădere a glicemiei și leșin. O spune subprefectul județului Cluj, Irina Munteanu. ”Nu a fost șoc anafilactic. A fost un leșin, o scădere a glicemiei. Doamna a fost transportată la spital. E conștientă, e bine”, a declarat subprefectul de Cluj.

Oficialul a mai precizat că femeia nu avea nicio contraindicație pentru vaccinare. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Te-a ajutat acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.


Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
DC Media Group Audience
Patologii

Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2024 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel