Limitarea reclamelor TV ar reduce obezitatea la copii? Studiu

tv_29445300 Timpul petrecut în fața televizorului grăbește apariția unor afecțiuni

Difuzarea între anumite intervale orare a reclamelor TV despre alimente bogate în zahăr, grăsimi și sare ar reduce obezitatea în rândul puștilor britanici, susține un...

Difuzarea reclamelor pentru alimente și băuturi bogate în grăsimi, zahăr și sare la televizor în intervalul orar 21.00 – 5.30 ar reduce obezitatea la copii în Marea Britanie, susține un studiu al cercetătorilor de la Universitatea din Cambridge.

”Măsurile care au potențialul de a reduce expunerea la publicitatea alimentară mai puțin sănătoasă la televizor ar putea aduce o contribuție semnificativă la reducerea obezității la copii. (…) Analiza noastră arată că introducerea unui interval orar privind publicitatea TV pentru alimente nesănătoase poate aduce o contribuție valoroasă la protejarea sănătății viitoare a tuturor copiilor din Marea Britanie și poate contribui la omogenizarea sănătății copiilor din medii mai puțin bogate”, susțin cercetătorii.

Studiul, AICI.

Google News icon  Urmărește-ne și pe Google News - abonează‑te!

Articole similare
300x250
300x250