Sport la vârsta a doua sau a treia. Nu e prea târziu să te apuci

20 oct 2018 / 12:11

Sport la vârsta a doua sau a treia. Nu e niciodată prea târziu să te apuci, spun cardiologii! Ba din contra, uite ce beneficii aduce pentru sănătate:

Sport la vârsta a doua sau a treia. Dacă sunteți de vârstă mijlocie, chiar și mai în vârstă, și vreți să fiți în formă, nu este prea târziu pentru a deveni activ și de a îmbunătăți sănătatea, arată experții cardiologi de la American Heart Association spune.

Un studiu publicat în jurnalul de specialitate Circulation a arătat că rigiditatea inimii - un potențial precursor al insuficienței cardiace - a scăzut pentru bărbații de vârstă mijlocie în doi ani de exerciții fizice regulate și de genul potrivit.

Participanții la studiu care au făcut exerciții de intensitate moderată și mare de până la cinci ori pe săptămână au avut o elasticitate mai bună a inimii și și-au îmbunătățit modul în care corpurile lor au folosit oxigenul, arată studiul.

Ce trebuie să faci săptămânal

Experții de la American Heart Association recomandă ca exercițiile săptămânale să includă:

- Un antrenament de mare intensitate, cum ar fi un antrenament aerobic care stimulează ritmul cardiac, împărțit în mai multe sesiuni de câte patru minute.

- Un antrenament de intensitate moderată de o oră, în care să faceți ceva ce vă place, cum ar fi tenisul, ciclismul sau mersul alert pe jos.

- Două sau trei antrenamente de intensitate moderată pe săptămână, care să vă facă să transpirați, dar totuși să vă permiteți să discutați cu cineva în timp ce vă antrenați.

- Un antrenament de forță pe săptămână.

Articole Recomandate
Comentarii

Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2019 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
sanatate.n-nxt.25