Stres. Cele două strategii care te ajută să faci față greutăților

Georgiana Ioniță / 15 iun 2020 / 18:49

Stresul este extrem de des întâlnit în societatea modernă. Azi, mai mult ca niciodată, acesta își face simțită prezența, în condextul pandemiei de COVID-19, care a afectat o mare parte din populație, în diverse moduri. 

Fie că vorbim de frica de boală, anxietate, probleme financiare sau pur și simplu discomfortul schimbării stilului de viață, stresul poate da mari bătăi de cap. 


Un studiu recent  (link direct),  realizat de cercetători de la Universitatea de Stat din Carolina de Nord, a constatat că cea mai bună modalitate de a face față stresului a fost prin adoptarea a două strategii: proactivitatea și mindfulness.

 

Studiu evidențiază tensiunea reală pe care oamenii o experimentează în momentul în care încearcă să facă planuri de viitor, în contextul pandemiei de coronavirus.

 

MINDFULNESS, potrivit studiului, înseamnă conștientizarea prezentului și presupune „acceptarea aici și acum”. Studiile anterioare au arătat  că aceasta este o unealtă bună pentru a reduce stresul și anxietatea.

Gândirea PROACTIVĂ înseamnă anticiparea evenimentelor negative, prin rezolvarea problemelor înainte de a se întâmpla. Studiul constată că persoanele proactive tind să întâmpine mai puține experiențe stresante.

 

Studiul integral, aici. 

 

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play


Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2020 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
nxt.24
YesMy