Bărbat cu burtă? Evită următoarele alimente

Dana Lascu / 14 oct 2018 / 10:44

Bărbat cu burtă? Probabil că ai consumat prea mult din urătoarele alimente pe care ar trebui să le eviți sau cel puțin să reduci porția!

Gogoșile

Nu puteți rezista gogoșilor prospete? Dacă le consumați prea des, ele vă pot mări burta.

Opțiune mai bună: Opriți-vă la una. O gogoață cu glazură are 260 de calorii. O cutie cu gogoși conține, în medie, 3.120 de calorii. Un bărbat de 90 de kilograme ar fi trebuit să alerge aproximativ 32 de kilometri ca să consume caloriile astea!

Înghețata

Înghețata conține ceva calciu, dar de asemenea are 230 de calorii la jumătate de ceașcă, și asta este doar pentru varianta simplă cu vanilie, fără toppinguri.

Opțiune mai bună: căutați genul diet. Are conținut mai scăzut de grăsimi, dar consultați eticheta ca să alegeți sortimente care au doar 100 de calorii pe jumătate de ceașcă (100 de grame).

Chipsurile

Poate să pară incredibil, dar 15 chipsuri au 160 de calorii! Dar cine se oprește la 15 chipsuri?

Opțiune mai bună: Popcorn fără grăsimi. Șase cești au doar 100 de calorii.

Berea

O bere medie, de 330 de ml, are aproximativ 150 de calorii. Aceste calorii se adaugă la orice altceva mănânci sau bei.

Opțiune mai bună: berea light taie aportul la aproximativ 100 de calorii la o cutie.

Hot Dog-ul

Americanii sunt dependenți de-a dreptul de el, și-l cnsumă pe stradă, dar și acasă când se uită șa un meci. Tentant, nu?! Dar un hot dog are 390 de calorii și 8 grame de grăsimi „rele".

Opțiune mai bună: alune. Maximum 100 de grame de alune însemană o gustare clasică, bogată în proteine, fibre și grăsimi bune. Atenție, au multe calorii, așa că nu depășiți porția!

Fripturile grase și suculente

Dacă sunteți genul care trăiește cu carne și cartofi, sigur vă place o friptură mare, suculentă, grasă, care aproape că iese din farfurie la cât de mare e. Dar halcă de 450 de grame poate avea mai mult de 1.000 de calorii și 37 de grame de grăsime „proastă". Oricât de apetisantă ar fi, e o bombă calorică!

Opțiune mai bună: Carne slabă, cum ar fi cea de vită, mușchi sau de pasăre. Halca ar trebui să fie de dimensiunea palmei, nu a farfuriei!

Pizza cu carne

Pizza poate fi sănătoasă. Dar dacă toppingul e cu pepperoni, cârnați, șuncă și orice formă de carne sau cașcaval, ați putea obține mai mult de 300 de calorii dintr-o singură felie.

Opțiune mai bună: alegeți în schimb o pizza cu blat subțire, crocant, și cu top cu legume. Obțineți fibre suplimentare și substanțe nutritive la până la 100 de calorii pe felie.

Burgerul gigant

Dacă e mare și încărcat, acesta vă va umfla burta cu calorii, de asemenea. Unii burgeri au peste 1.000 de calorii și până la 75 de grame de grăsime foare „rea".

Opțiune mai bună: Rămâneți la un burger simplu cu carne de vită sau curcan făcută la grătar sau un burger cu legume.

Porțiile mari de cartofi prăjiți

Vreți niște cartofi prăjiți și musai să fie o porție mare? Pot avea mai multe calorii decât un burger!

Opțiune mai bună: O porție mai mică și cu multă salată sau o ceașcă cu fructe.

Băuturile răcoritoare acidulate sau îndulcite

Știți câte calorii sunt într-un pahat? Sau câte pahare sunt într-o sticlă? O sticlă de jumătate de litru conține 250 de calorii.

Opțiune mai bună: Apă. Dacă vreți cofeină, încercați cafea neagră simplă (fără zahăr sau îndulcitori). O cană de 250 de ml nu are aproape nicio calorie. Laptele vă place? O cană pe zi, de preferat dimineața, e perfectă!

Aripioarele și copănelele de la fast-food

Fiecare aripoară (sau copănel) de pui prăjit, picante sau nu, are în jur de 100 de calorii. Dacă alegeți cutiile mari, ajungeți lejer la 1.160 de calorii, fără a lua în calcul sosurile și pâinea! Sosul de brânză adaugă încă 240 de calorii și 26 de grame de grăsime. Toate, „rele"!

Opțiune mai bună: Fâșii de piept de pui la grătar. Sau aripi la grătar, de preferat fără piele!

Articole Recomandate
Comentarii
Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta


Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2019 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
sanatate.n-nxt.25