Dr Mihaela Bilic, mesaj-șoc în ajun de Dragobete: Ingredientul CHEIE pentru potență și de hormoni sexuali

Dana Lascu / 24 feb 2021 / 07:21
Mihaela Bilic. Foto: Print screen Facebook
Mihaela Bilic. Foto: Print screen Facebook

Cunoscutul nutriționist Mihaela Bilic dezvăluie care este ingredientul fabulos de care ai nevoie ca organismul să producă hormoni sexuali, iar bărbații să aibă parte de potență. 

„Suntem într-o lună în care se vorbește doar despre dragoste și sunt sigură că vă gândiți la vinul roșu. Ei bine, nu! Când vine vorba de potență și hormoni sexuali, grăsimea, dragii mei, este secretul. Pentru că fără grăsime, hormoni sexuali ioc! Și grăsime, nu de ulei, ci de untură! deci, de porc. Hai să vă explic și de ce. Avem nevoie zilnic de o cantitate e drept micuță de grăsime. Pentru că de la creierul nostru, care are 80% grăsime, până la hormonii sexuali și piele, totul ține de echilibrul lipidic în organism. Și când vine vorba de grăsimi, ce anume trebuie să includem noi în cele 20 de grame de grăsime recomandate zilnic? Poate nu știați dar uleiurile, adică grăsimile polinesaturate, sunt singurele substanțe care au 100% grăsime. Adică niciun strop de apă. În schimb în unt și în slănină, avem 15 până la 20% apă! care e concluzia logică? Uleiul este mai bogat în calorii decât slănina și untul. asta da concluzie” explică dr Mihaela Bilic, într-un clip postat pe pagina sa de Facebook. 

Contează însă nu numai aportul de calorii, ci și conținutul de acizi grași, spune nutriționistul. 

„Avem trei tipuri de acizi grași: saturați, care la temperatura obișnuită sunt tari - adică saturat - grăsime de porc, grăsime de vită. Avem acizii grași mononesaturați - adică ușor mai fluizi, din belșug în grăsimea de porc, aproape inexistenți în grăsimea de vită. Și avem acizii grași polinesaturați - care sunt fluizi, lichizi, aceștia vegetali, din uleiuri. Ei bine, din punct de vedere al sănătății ar fi bine ca alimentația noastră să conțină cât mai puține grăsimi saturate. Ce vreau să vă spun însă este că porcul este mai „deștept” ca vita. La capitolul grăsime, animalele rumegătoare - vită, oaie, capră - prin rumegat saturează grăsimea. În schimb porcul, care este un animal nerumegător, monogastric, are o grăsime mai puțin saturată. Și asta putem să vedem în momentul în care palpăm o bucată de grăsime de porc”, a mai spus dr Mihaela Bilic. 

 

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
NoMy