Grăsimile pe care să nu le excludem niciodată din dietă

Florina Pop / 09 oct 2021 / 20:28
EXCLUSIV

Cori Grămescu a vorbit la Interviurile Spectacola și DC News despre acele grăsimi care nu ar trebui să lipsească din dieta noastră de toamnă.

Când temperaturile de afară scad și intrăm în sezonul rece, organismul are nevoie de o cantitate mai mare de mâncare deoarece necesarul nostru energetic, de peste zi, crește, spune Cori Grămescu la Interviurile Spectacola și DC News. 

”Avem nevoie de mai multe calorii ca să suportăm mai ușor frigul. Dincolo de acest lucru, fiind această perioadă de tranziție către sezonul rece este o perioadă problematică din punctul de vedere al sistemului imunitar: suntem în plină pandemie și e și sezon în care răcelile de sezon sunt și ele foarte active, dacă avem toate motivele să avem o dietă anti-inflamatorie care ne ajută să avem un sistem imunitar puternic”, afirmă Cori Grămescu.

În ce privește grăsimile cu rol antiinflamator, ea spune că ”o foarte bună sursă de Omega 3 este, peștele oceanic sau peștele de apă sărată de captură - de exemplu macroul, heringul, baby hering, scrumbie, șprot, zargan, lufar. (...) Încurajez introducerea în alimentație a peștelui de captură de cel puțin două ori pe săptămână”.

Potrivit acesteia, organismul uman are o mulțime de beneficii de pe urma consumului de pește de apă sărată: e bogat în antioxidanți, ”ne ajută să ne simțim și sătui, ne întreține și părul și unghiile”. ”În România se consumă foarte puțin pește oceanic, se consumă foarte puțin pește, în general, dar pește oceanic și mai puțin. Încurajez lumea să introducă în alimentație de cel puțin două ori pe săptămână pește oceanic de captură”, adaugă Cori Grămescu.

Articole Recomandate

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt1
YesMy