Idei de mic dejun. Începeți ziua cu aceste mese rapide și ușor de pregătit. Ce faci dacă NU ai timp

Giorgiana Croitoru |
Data actualizării: | Data publicării:
Idei de mic dejun - Foto: Freepick @azerbaijan_stockers
Idei de mic dejun - Foto: Freepick @azerbaijan_stockers

Iată câteva idei de mic dejun pe care le poți pregăti din timp pentru zilele când nu aveți prea mult timp la dispoziție.

Micul dejun este prima masă a zilei, o masă peste care nu ar trebui să sară niciunul dintre noi, potrivit specialiștilor și ar trebui să includă alimente nutriționale.

Dacă nu ești inspirat de rutina ta matinală obișnuită, provoacă-te cu aceste recomandări pentru mese rapide, precum și cu alte câteva indulgențe pentru a-ți începe ziua cu ceva delicios.

Idei de mic dejun pe care le poți pregăti din timp pentru atunci când nu aveți prea mult timp la dispoziție


Dacă textura ouălor omletă de brioșă-taie de brioșă nu te atrage, există o alternativă la fel de versatilă. Puteți coace ouă întregi sparte în găurile unse ale unei forme de brioșe și le puteți refrigera sau congela pentru mesele de toată săptămâna.

Este o coincidență faptul că există 12 spații ale unei forme de brioșe și o duzină de ouă într-o cutie de carton? Poate că este soarta care ne spune tuturor să coacem un lot mare. Sau faceți câteva la un moment dat, dacă asta are sens pentru programul dvs. Dacă doriți să adăugați legume tocate pentru mai multă aromă, adăugați-le în fiecare puț înainte de a sparge oul.

Folosiți aceste ouă coapte ca bază proteică pentru sandvișuri și wraps cu brioșe englezești sau mâncați-le ca atare, așa cum ați mânca ouăle fierte tari.

În timp ce ovăzul peste noapte se orientează mai tradițional spre micul dejun, există atât de multe moduri de a-l mânca, încât merită să facă parte din rutina ta. 

Premisa de bază a ovăzului peste noapte presupune să hidratezi fulgii timp de cel puțin 8 ore, sau în timp ce dormi. Dar ovăzul nu este singura opțiune de cereale care poate suporta o înmuiere peste noapte. Adăugați niște quinoa sau mei precopt pentru a adăuga o textură mai dințoasă, dar mai fragedă.

Puteți adăuga:

- opțiuni de lapte fără lactoză, cum ar fi cel de orez, de caju sau de macadamia.

- fructe uscate sau fructe de pădure congelate

- fulgi de nucă de cocos prăjită

- nuci tocate sau semințe de in

- îndulcitori precum mierea sau siropul de arțar

Și dacă vă plac foarte mult smoothie-urile, pregătiți-le și pe acestea din timp. Nu trebuie să vă murdăriți blenderul în fiecare dimineață pentru a profita de beneficiile unui mic dejun portabil și ușor de băut. Pregătiți aroma preferată de smoothie, apoi turnați-l în forme de înghețată.

Mic dejunuri cu asamblare rapidă pentru atunci când doriți ceva făcut proaspăt


Dacă nu aveți frigiderul sau congelatorul aprovizionat cu mâncăruri pre-făcute, puteți păstra componente la îndemână pentru mic dejunuri ușor de asamblat.

Tartinele cuprind o categorie de opțiuni pentru micul dejun care pot fi sărate sau dulci. Începeți cu pâine germinată sau cu cereale integrale, covrigi sau brioșe englezești pentru a aduce fibre cruciale. Apoi prăjiți și completați cu ingrediente precum următoarele:

- avocado zdrobit și semințe de susan

- unt de nuci și felii de fructe (bonus: faceți propriul unt de nuci dulce și sărat din arțar)

- cremă de brânză și fructe de pădure

- tofu marinat la cuptor și kimchi

- brie, Camembert sau brânză de capră și gem (încercați smochine sau zmeură)

Această strategie funcționează și pentru cei care nu au carbohidrați - pur și simplu schimbați pâinea cu un bol de iaurt grecesc simplu sau de vanilie (sau un iaurt la fel de gros).

Mâncăruri în mai multe etape, atunci când vrei să te răsfeți

Dacă vă plac mâncărurile sărate, există mult mai multe de făcut cu ouăle decât să le prăjiți, să le amestecați și să le împăturiți în omlete. 

Resturile de paste reci vor fi întotdeauna un mic dejun acceptabil.

Amestecarea spaghetelor împreună cu ouă cremoase, spanac și mazăre creează un bol consistent și satisfăcător de carbohidrați, proteine și legume.

Dacă aveți o poftă de dulce, clătitele și vafele sunt probabil comanda permanentă pentru brunch-ul de weekend. Și da, necesită mai mult timp pentru a fi pregătite decât ați dori probabil să vă acordați într-o zi lucrătoare, motiv pentru care sunt mai degrabă o masă pentru ocazii speciale.

Dar atunci când aveți poftă de o grămadă de carbohidrați pufoși, puteți să vă jucați cu aromele. Amplificați fibrele și proteinele cu cereale precum hrișcă sau făină de porumb. Apoi, acoperiți dulcele cu fructe prăjite rapid și frișcă de iaurt.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Te-a ajutat acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.


Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
DC Media Group Audience
Patologii

Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2024 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel