Ce mâncăm dacă facem sport dimineața? Cori Grămescu, 3 SOLUȚII simple

Cătălina Burghelea / 26 feb 2021 / 12:09
FOTO Facebook Cori Grămescu
FOTO Facebook Cori Grămescu

Ce mâncăm dacă facem sport dimineața?

"În primul rând, depinde ce sport facem dimineața, pentru că nu toate antrenamentele necesită alimentare suplimentară, ba din contră, dacă mergem la Yoga, de exemplu, chiar nu e recomandat să mâncăm înainte de a parcurge practica zilnică. Aș spune că pentru antrenamentele moderate trebuie să mâncăm normal, cu o ora înainte de exerciții, că și cum am avea o zi obișnuită la birou.

În cazul în care practicăm regulat Pilates, Yoga, gimnastică medicală sau exerciții de tonifiere ușoare este indicat să optăm pentru un mic dejun ușor, cu un aport de 10-15 g de proteine ușor digerabile, o cantitate mică de glucide cu absorbție lentă asociate cu legume și ceva grăsimi sănătoase provenite din avocado sau nuci crude.

Dacă facem antrenamente de creștere a masei musculare, cu 1.5 ore înainte de antrenament se recomandă un mic dejun care să asigure circa 20 de g de proteină de bună calitate (curcan, somon, ton, ou) asociate cu 10-15 g de glucide cu absorbție moderată (pâine neagră, cereale integrale, hrișcă, mei) și legume (ardei, kale, roșii) și câteva felii de avocado, puțîn unt de caju sau fulgi de cocos.

Dacă preferința noastră este înspre antrenamentele cardio, înainte cu 1.5 ore de antrenament este recomandat să optăm pentru un mic dejun cu un aport glucidic mai ridicat, de exemplu cereale integrale cu fructe și puțin iaurt sau lapte de migdale.", a scris nutriționistul Cori Grămescu pe Facebook. 

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt1
YesMy