Obezitatea genetică: cele mai eficiente activități pentru pierderea în greutate

Angela Sabău / 03 noi 2019 / 06:17
Exerciții fizice

Obezitatea, chiar dacă e genetică, poate fi combătută. În urma unui studiu, specialiștii de la Harvard Medical School au identificat o serie de activități considerate cele mai eficiente pentru scăderea în greutate.

Chiar dacă obezitatea este greu de combătut, în special atunci când este genetică, există anumite activități care pot ajuta la scăderea în greutate, după cum arată un studiu publicat de PLOS Genetics.

Cercetătorii au recrutat peste 18.000 de adulți cu vârste cuprinse între 30 și 70 de ani și au examinat genele lor individuale și rutina exercițiilor fizice. Profilele genetice au fost create din probe de sânge care au căutat anumite variante de gene legate de obezitate. Exercițiul a fost definit ca cel puțin 30 de minute de activitate efectuate de trei ori pe săptămână.

Cele mai eficiente activități

Majoritatea activității fizice pot ajuta oamenii să slăbească, dar cercetătorii au descoperit că cele mai bune activități pentru menținerea unei greutăți sănătoase pentru cei cu legătură genetică cu obezitatea au fost, în ordine,

jogging,

alpinism,

mers,

dans,

yoga.

Motivul poate fi acela că aceste activități pot implica mișcare cu intensitate mai mare și, astfel, pot arde mai multe calorii, au sugerat cercetătorii. De asemenea, pot fi mai plăcute decât antrenamentele tradiționale de sală, astfel încât oamenii sunt mai predispuși să le accepte.

Rezultatele sugerează că obezitatea genetică poate fi combătută și faptul că adoptarea unui exercițiu plăcut de intensitate mai mare poate ajuta persoanele care se luptă cu pierderea în greutate.

Sursa, aici.