Stil de viață sănătos. Cori Grămescu: nu înseamnă să mâncăm numai salată și carne de pui la grătar

Nutriționistul Cori Grămescu spune că stil de viață sănătos înseamnă mult mai mult decât să mâncăm doar salată și carne de pui.

Stil de viață sănătos înseamnă multe lucruri, nu dor o alimentație corespunzătoare.

”A avea un stil de viață sănătos nu înseamnă să mâncăm numai salată și carne de pui la grătar, însă trebuie să învățăm să consumăm alimente care ne plac și cel mai important: să alegem abordarea nutrițională cea mai potrivită. Un proces reuşit de slăbire înseamnă şi comportament alimentar sănătos, o stare de sănătate bună, vitalitate peste zi, aspect fizic sănătos, digestie bună, program regulat de odihnă, program de sport şi activităţi fizice. În acest fel vei depăşi săptămânile în care cântarul poate nu se mişcă şi vei avea mai mulţi indicatori ai succesului tău”, consideră Cori Grămescu.

Nutriționistul mai atrage atenția asupra tentației uriașe de ”a ne readuce greutatea sub control după sărbători” și de a nu cădea în capcana unor ”diete de slăbire rapidă”. ”Cultura dietei a inoculat ideea de vinovăție după sezonul sărbătorilor și oferă „cure de detox” radicale, stricte, „diete de slăbire rapidă” și care promit să obțineți forma fizică mult dorită în câteva zile. Ca majoritatea oamenilor, este posibil să fi făcut greșeala de a crede astfel de afirmații înșelătoare, care induc vinovăția.

Ea ne sfătuiește să facem alegeri alimentare sănătoase, să dormim și să ne hidratăm corespunzător.

”1. Fă alegeri alimentare mai bune și acordă-ți timp pentru a învăța să te bucuri de alimente naturale. Ceea ce alegem să mâncăm este pe deplin sub controlul nostru. Când majoritatea meselor tale (care trebuie citite că 8 din 10) sunt făcute cu ingrediente naturale, neprocesate (adică legume, fructe, pește, carne slabă, produse lactate naturale) te poți răsfăța din când în când cu alimentele tale preferate și totuși ajunge la o greutate sănătoasă, fără a simți că viața ta este o listă nesfârșită de restricții.

2. Dormi. Cea mai mare parte a lumii moderne este lipsită de somn și este foarte bogată în cofeină, așa că nu e de mirare că de obicei te simți prost, obosit și nemotivat.

3. Bea apă. Multă, deoarece corpul nostru are nevoie de 44 ml de apă per kilogram de greutate corporală. Te va ajuta să te simți plin de energie, vei controla mai bine pofta și digestia se vă îmbunătăți. Iar, bonus, pielea ta va străluci.

4. Adaugă în programul tău 30 de minute de mers pe jos pe zi și faceți antrenamente eficiente. S-ar putea să găsești antrenamentele de pe Instagram cu adevărat inspiraționale, dar dacă ți-ai petrecut ultimele 6 luni așezat pe diferite scaune și canapele, s-ar putea să vrei să începi încet, cu antrenamente de bază pentru începători. Concentrează-te pe execuție, nu pe repetări și construiește-ți treptat rezistența”, notează Cori Grămescu.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
Patologii

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2022 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy - smt4.1.0