8 dulciuri PERMISE în dietă. Mănânci fără regrete

Cătălina Burghelea / 12 feb 2021 / 10:53
8 dulciuri PERMISE în dietă. Mănânci fără regrete, FOTO unsplash
8 dulciuri PERMISE în dietă. Mănânci fără regrete, FOTO unsplash

Persoanele care țin dietă exclud total dulciurile din alimentație. Însă, există anumite deserturi care nu pun în pericol cura de slăbire. 

Deși sunt dulci, aceste variante de deserturi conțin mai puțin zahăr și sunt mai sănătoase decât cele clasice. 

1. Produse raw-vegan

Dulciurile raw-vegane sunt mai sănătoase, pentru că nu conţin foarte mult zahăr şi nu sunt trecute prin diferite procese de gătire care ar putea să le facă mai calorice. 

2. Fructe

Dacă îți este poftă de ceva dulce, în locul unui baton de ciocolată alege fructe: fructe de pădure, căpșuni, ananas, mango. 

3. Budincă de chia cu ciocolată 

Această budincă are un conținut scăzut de calorii, se prepară ușor și rapid. Este excelentă la mic-dejun, pentru un plus de energie. 

4. Iaurt cu fructe 

Atenție, nu este vorba de iaurtul cu fructe din comerț, ci de cel simplu, în care adaugi câteva fructe preferate. 

5. Ciocolată neagră

Are grăsimi bune mononesaturate, care au rolul de a aplatiza burta, stimulează metabolismul şi conţine mult mai puţin zahăr decât celelalte tipuri de ciocolată.

6. Îngheţată dietetică

100 g de îngheţată dietetică au doar 130 de calorii.

7. Untul de arahide neprocesat

Conţine grăsimi bune mononesaturate, benefice pentru a scăpa de colăceii de pe burtă. 

8. Negresă fără zahăr și făină tradițională

Poți să faci o prăjitură care să semene leit cu binecunoscuta negresă, dar să nu conțină nici făină tradițională, nici zahăr, să arate la fel de apetisant și să fie tare gustoasă

Vezi rețeta AICI

 

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt1
YesMy