Crăciun la dietă: ce mănânci dimineața, la prânz și seara, fără să te îngrași

Dana Lascu / 24 dec 2018 / 19:54
Putem mânca din toate, dar într-un anume fel
Putem mânca din toate, dar într-un anume fel

EXCLUSIV la DC MEDICAL, medicul nutriționist Anca Hâncu, doctor în medicină, ne-a explicat cum să împărțim bucatele tradiționale de Sărbători între mesele de dimineață, prânz și seară, astfel încât la final să nu ne trezim că ne-am îngrășat. Iată meniul care acoperă două zile

În acest al 12-lea episod din Sfaturile nutriționistului, EXCLUSIV la DC MEDICAL, aflăm cât de important este să ne bucurăm de bucatele tradiționale, cu moderație și împărțite între mai multe mese.

Dr. Anca Hâncu, medic nutriționist și doctor în medicină, dă un exemplu concret pentru persoanele care țin dietă sau cele care au slăbit și vor să se mențină la greutatea normală și după Crăciun. Practic, spune ea, trebuie să împărțim alimentele preferate, astfel încât să mâncăm din toate, dar nu la aceeași masă.

„În seara de 24 decembrie se poate mânca o friptură slabă, de cotlet de porc cu salată de sfeclă, a doua zi de dimineață se pot gusta mezelurile specifice Crăciunului, adică un caltaboș, câteva bucățele de cârnați cu o salată de boeuf gătită ușor (cum am spus anterior – cu mai puțină maioneză). Apoi, la gustarea de dimineață, alături de cafea, se poate servi o felie de cozonac. La prânz, se pot servi două-trei sărmăluțe, cu puțină mămăliguță. Dacă se poate să nu punem smântână sau dacă chiar ne place gustul să folosim iaurt. (...) La masă de la amiază se poate gusta o jumătate sau chiar o bucată de prăjitură, o felie din tortul favorit, iar seara, o salată de vinete, cu roșie sau puțină salată de sfeclă, pot încheia o zi care trebuie să rămână sub semnul moderației".

Al 12-lea episod din Sfaturile nutriționistului, integral, aici:

Articole Recomandate
Comentarii
Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta


Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2019 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
sanatate.n-nxt.22