Cum să mănânci mai sănătos. 7 recomandări

Florina Pop / 12 ian 2021 / 09:04
Legumele
Legumele

O alimentație sănătoasă înseamnă alimente naturale, moderație, o anumită cantitate de alcool și cafea.

Medicii nutriționiști recomandă consumul mai multor legume și fructe, dar și să multă atenție la conținutul de sare și zahăr adăugat pentru o alimentație sănătoasă.

Iată 7 recomandări ale experților webmd:

* Alegeți alimente întregi și mâncați mai multe cereale integrale – optați pentru a cumpăra alimentul întreg, nu bucăți din el sau preparate din acesta ca să evitați alimentele foarte procesate. Alegeți pâine integrală de grâu și paste, orez brun, cereale integrale.

* Fructe și legume direct de la producători – cumpărați-le proaspete, nu congelate; optați pentru fructe întregi în loc de sucuri.

* Grijă la cantitatea de sare și zahăr adăugat -  citiți atent etichetele conservelor pe care le cumpărați – inclusive pe cele ale sucurilor de roșii sau ale iaurturilor; puteți folosi condimente și ierburi în loc de sare.

* Uitați de ingredient artificiale (îndulcitorii, conservanții și alte ingrediente create).

* Beți multă apă în loc de băuturi răcoritoare și sucuri bogate în zahăr; nu uitați de ceaiurile din plante.

* Atenție la cât alcool și cafea beți - experții recomandă nu mai mult de 400 de miligrame de cofeină (aproximativ trei până la cinci căni de cafea) pe zi și o porție de alcool pentru femei, două pentru bărbați.

* Cumpărați carne și produse lactate direct de la producători/fermieri, nu din unele sau de la acele magazine care primesc animale crescute cu antibiotice și hormoni de creștere.

Articole Recomandate

LIDOCAINUM - prospect

24 ian, 21:44
Get it on App Store Get it on Google Play


Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
nxt.201
YesMy