Alimentul care scade tensiunea. Când și cum trebuie să îl consumi
Alimentul care scade tensiunea este plin de calciu, magneziu și vitamina D.
Alimentul care scade tensiunea poate fi consumat de oricine. În plus, oferă și hidratare. Medicul împărtășește că mâncatul iaurtului ar putea ajuta la scăderea tensiunii arteriale ridicate.
Cât de des trebuie să îl consumi
În timp ce o dietă sănătoasă în general este esențială atunci când încercați să vă reduceți tensiunea arterială, iaurtul ar putea ajuta la deschiderea drumului către o valoare mai mică a tensiunii arteriale.
Fie că adăugați o lingură în cereale sau îl folosiți pentru a face un dressing pentru salată, iaurtul oferă mai mult decât un aport cremos de calciu.
Plin de minerale și vitamine esențiale, alimentul pentru micul dejun ar putea ajuta la scăderea tensiunii arteriale ridicate, cunoscută și sub numele de hipertensiune arterială.
Menținerea sub control a tensiunii arteriale este crucială, deoarece hipertensiunea este precursorul atacurilor de cord și al accidentelor vasculare cerebrale.
Din fericire, adăugarea alimentului cremos în meniul săptămânal ar putea ajuta la deschiderea drumului către niveluri mai scăzute.
”Iaurtul este un produs lactat care conține minerale, calciu, potasiu și magneziu, precum și vitamina D. S-a demonstrat că aceste minerale scad tensiunea arterială datorită efectelor directe asupra pereților arterelor.
În plus, unii dintre aminoacizii din cazeină și zer, care se găsesc în laptele din lapte, funcționează ca inhibitori ACE (inhibitori ai enzimei de conversie a angiotensinei).
Aceștia inhibă sistemul renină-angiotensină (sistemul RAS) - acesta este principalul sistem de control al tensiunii arteriale prin reabsorbția de sodiu și apă”, a spus dr. Deborah Lee.
Iaurtul, efecte diastolice
O cercetare publicată în The International Dairy Journal, susține, de asemenea, efectele iaurtului asupra tensiunii arteriale. S-a constatat că participanții cu un consum mai mare de iaurt au înregistrat o scădere modestă atât a tensiunii arteriale sistolice, cât și a celei diastolice.
Cu toate acestea, efectele au fost observate doar la cei care aveau tensiunea arterială ridicată la început. Pentru a profita de aceste beneficii, dr. Lee a recomandat să optați pentru un iaurt simplu, făcut din culturi vii, pentru a vă spori aportul de probiotice.
”Evitați iaurturile aromatizate, deoarece acestea pot conține arome artificiale, coloranți, emulgatori și îndulcitori”, a spus ea.
Ținând cont de studiul descris mai sus, medicul a recomandat consumul a două sau mai multe porții de iaurt pe săptămână, potrivit Express.
-
A fost creat primul vaccin din lume cu ajutorul inteligenței artificiale10.06.2026, 11:20
-
-
-
-
Dieta pe care o urmează medicii! Slăbești rapid și îți protejezi inima
Dieta cu orez de 1.000 de calorii: cum funcționează și ce rezultate oferă
Ce să mănânci când ai gastrită? 7 alimente care îți salvează stomacul
Ai dureri de stomac și senzație de arsură? Nu mai ignora semnalele. Ce alimente îți pot salva stomacul și pe care trebuie să le eviți.
Autofagia: curățenia generală a corpului. Distruge celulele canceroase și întărește sistemul imunitar. Cât timp durează
Ce alimente ultraprocesate pot fi bune pentru sănătate
Ce se întâmplă în corpul tău dacă nu mai mănânci zahăr timp de 7 zile
EXCLUSIV Postul Crăciunului: Cum să-l ții corect, cine trebuie să evite și cum te ajută să slăbești
Băutura minune cu oțet și chia pe stomacul gol. Lygia Alexandrescu avertizează: Împreună produc variații de tensiune
Studiu despre dieta ketogenică: efecte asupra ficatului și glicemiei
Adevărul despre zahăr: de ce corpul tău chiar NU poate trăi fără el!
De ce are nevoie corpul nostru de zahăr: mai mult decât un gust dulce. Cum să consumi zahăr în mod sănătos.
Ce se întâmplă dacă mănânci semințe de dovleac când vrei să slăbești. Un detaliu te va surprinde
Superalimente pe care trebuie să le mănânci în fiecare zi. Mâncăruri esențiale pentru energie și vitalitate
Slăbești fără să-ți dai seama: 5 trucuri psihologice care păcălesc creierul
Tot ce s-a spus până acum despre slăbit este greșit! De ce "mănâncă mai puțin și mișcă-te mai mult" nu ajută
Alimente care funcționează ca injecțiile pentru slăbit. Ce recomandă un expert în nutriție
Alimentele care reduc inflamația în două săptămâni. Medicii le recomandă
Aceaste alimente reduc inflamația în două săptămâni, spun medicii.
Crezi că berea fără gluten e sigură? Studiul care dă peste cap tot ce știai
6 obiceiuri simple de dimineață care reduc inflamația
Un studiu demontează postul intermitent: nu pare să aibă efect pentru cine vrea să piardă din greutate
Ai trecut de 50 de ani? Așa te ajută alimentația să-ți protejezi mușchii
După 50, corpul tău are nevoie de altceva – află ce alimente te ajută să eviți durerile și accidentările! Cum îți poate proteja dieta mușchii și oasele!
EXCLUSIV 6 greșeli frecvente din Postul Crăciunului. Dr. Lygia Alexandrescu vine cu sfaturi
Patru alimente de evitat pentru a reduce tensiunea arterială
Aceste 4 alimente trebuie evitate dacă ai hipertensiune arterială.
