Magneziul, bun pentru circulație, creier și prediabet. Ce alimente îl conțin

Dana Lascu / 20 iul 2020 / 23:53

Magneziul este foarte important, pentru sute de enzime vitale pentru o bună funcționare în organism sunt total depedente de el. Iată ce alimente îl conțin 

Magneziul contribuie la relaxarea vaselor de sânge, la funcția nervoasă și la musculară, la sănătatea sistemului osos și tot el ne ajută să avem o dantura sănătoasă. De asemenea, combate sensibilitatea de insulină, ajută la controlul nivelul zahărului din sânge și prevenind apariția diabetului de tip 2.

Un studiu (link direct) arată că prediabeticii cărora li s-a administrat o cantitate mai mare de magneziu și-au redus problemele metabolice și ale glicemiei cu 71%. Prediabetul este o afecțiune posibil reversibilă, care netratată duce la diabet, boli cardiovasclare și chiar la deces

Doza zilnică recomandată pentru un adult este de aprox. 310-420 mg pe zi, în funcție de vârstă și sex, deși unii cercetători spun că pentru o sănătate optimă am avea nevoie de 600 – 900 mg/zi.

Alimentele cu conținut ridicat de magneziu sunt: cerealele integrale, iaurt, carne de vită, sfecla elvețiană, ridichea, frunzele de sfeclă roșie, varza, broccoli, varza de Bruxelles, kale, varza foioasă chinezească, cea care nu formează căpățâni, salata verde, cacao, avocado, semințe și nuci, pește gras și Dovleac. De asemenea, se găsește în varii ierburi și condimente: coriandru, arpagic, curcumin, pătrunjel, semințe de muștar, fenicul, busuioc și cuișoare. 

Ne putem suplimenta aportul de magneziu și cu papaya, zmeura, roșii, pepene galben, căpșuni, pepene verde. 

Magneziul trebuie combinat cu calciu, vitamina K2 și vitamina D, pentru a avea parte de cele mai bune rezultate, notează Antena3

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play


Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2020 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
nxt.24
YesMy