Mihaela Bilic, despre mâncarea de sărbători: patru sarmale, 280 de calorii; trei linguri de salată boeuf, 100 calorii

Sarmale       Foto cu caracter ilustrativ
Sarmale Foto cu caracter ilustrativ

Medicul nutriționist Mihaela Bilic a vorbit despre porțiile corecte pe care le putem consuma din preparatele de sărbători, pentru a nu ne îngrășa.
 

Mihaela Bilic spune că, pentru zilele de sărbătoare, porțiile recomandate sunt următoarele:

„Patru bucăți de sarmale (280 de calorii ) cu o lingură de varză și o felie de mămăligă (de mărimea unei felii de pâine sau a unei palme. Mămăliga și pâinea au circa 80 de calorii/felie);

150 grame de friptură (circa 250 de calorii);

Patru cârnăciori de mărimea degetului mare (circa 350 calorii) cu trei linguri de garnitură – piure de cartofi (80 calorii);

Două polonice de ciorbă, adică un bol cu diametrul de 15 cm (250 calorii) și o felie de pâine;

Trei linguri salata boeuf (1 lingură de 40 g  = 100 calorii). Atenție la ce calorii mai adăugăm când mâncăm salata;

O felie groasă cât un deget de cozonac (300 de calorii);

50 grame tobă, adică ½ din palmă (150 calorii) cu o felie de pâine;

Un castron cu diametrul de 15 cm de piftie (un bol de 200 g = 20 calorii) cu o felie de pâine”, a spus Mihaela Bilic pentru ProTV.

Nebunia cumpărăturilor de sărbători. Mihaela Bilic: Trăim cu aceeaşi frică - dacă nu avem suficientă mâncare

Medicul nutriţionist Mihaela Bilic a mai vorbit despre frenezia cumpărătorilor de sărbători, dar şi despre risipa de mâncare din această perioadă. 

Despre toate acestea, citiți continuarea pe DC NEWS

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Articole Recomandate

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2022 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy