Proteina ieftină și sănătoasă pe care ar trebui să o ai mereu în congelator

Cătălina Burghelea / 18 ian 2021 / 12:51

Un aliment bogat în proteine nu ar trebui să-ți lipsească din congelator. 

Este vorba de tofu. Congelându-l, economisești bani și timp, absoarbe mai mult sos și are o textură „mai cărnoasă”.

Cum îngheți tofu

 

Congelarea tofului este foarte simplă. Poate sta congelat trei, până la cinci luni, în comparație cu trei până la cinci zile, dacă îl ții la frigider.

Scurge lichidul din pachet și taie tofu în felii de dimensiuni diferite.  Așezarea lor într-un singur strat într-o pungă pentru congelator sau un recipient pentru depozitarea alimentelor împiedică lipirea lor.

Pentru a folosi tofu congelat, scoate-l din congelator și dezgheață-l în frigider. Nu este nevoie să-l apeși sau scurgi. Odată ce este dezghețat, folosește-l așa cum ai face tofu obișnuit. Poate fi marinat, copt, prăjit, sotat sau preparat după cum dorești. Reține că tofu poate avea o culoare mai galbenă atunci când este înghețat. Schimbarea ușoară a culorii se întâmplă din cauza separării de proteine ​​și apă din fasole, dar este total naturală și sigură de mâncat. 

De ce să îngheți tofu

 

Unul dintre principalele avantaje ale înghețării tofului este că îi oferă o textură mai spongioasă și mai fermă. De asemenea, poate fi asemănător cu textura cărnii. Având mai puțină apă, toful poate absorbi sosurile și condimentele mai ușor, făcându-l mai aromat.

Toful poate rezista peste trei luni la congelator, comparativ cu câteva zile la frigider, deci este o idee minunată dacă dorești să reduci deșeurile alimentare. De asemenea, îl ai la îndemână pentru mese rapide, fără carne.

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play


Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy