Top alimente-minune. Trebuie să le ai permanent în casă

Cătălina Burghelea / 24 oct 2018 / 13:07
Un compus al rodiei „întinerește” celulele, prelungind viața
Un compus al rodiei „întinerește” celulele, prelungind viața

Vei fi surprins să afli cât de multe beneficii aduc semințele sănătoase în dieta ta. Semințele conțin o multitudine de nutrienți și grăsimi sănătoase, pe care trebuie să le consumi zilnic.

Semințele de chia

Chia a parcurs un drum lung până să ajungă să fie atât de renumită. Astăzi, aceste semințe sunt numite super- alimente, dintr-un motiv foarte bun. Doar două linguri de semințe de Chia au aproape 10 grame de fibre. Puse într-un blender, semințele de Chia sunt topping-ul perfect pentru iaurt sau legume. Când sunt înmuiate într-un lichid, cum ar fi suc sau laptele de migdale, ele devin moi: o schimbare inteligentă pentru budincă.

Orez sălbatic

Surpriză! Orezul sălbatic nu este orez deloc - este de fapt o sămânță. Are un aport proteic mai mare decât alte cereale integrale și are mult mai mulți antioxidanți decât orezul alb. De asemenea, furnizează folat, magneziu, fosfor, zinc, vitamina B6 și niacină. Se gătește ca un pilaf de orez, iar boabele calde reprezintă o completare consistentă a salatelor verzi.

Semințe de rodie

De asemenea, numite ariluri, aceste mărgeluțe dulci, asemănătoare cu bijuteriile, sunt bogate în vitamina C și antioxidanți. O ceașcă completă de semințe de rodie are mai puțin de 150 de calorii, fiind o gustare ușoară.

Quinoa

Dacă ești în căutarea unor surse sănătoase de proteine, quinoa este una dintre variante. Semințele asemănătoare cerealelor conțin 8 grame pe cană. Pot fi utilizate în loc de fulgi de ovăz, la micul dejun, pentru a începe ziua cu mai multe proteine, fibre și fier.

Semințe de in

Dacă nu mănânci suficient pește, află că semințele de in sunt bogate în acizi grași omega-3, grăsimi sănătoase, bune pentru inimă, și fibre. Inul are o aromă frumoasă, de nuci. Adaugă o lingură în aluatul de clătite sau salate.

Semințe de cânepă

Semințele de cânepă au o mulțime de proteine: 2 linguri au aproape 7 grame, chiar mai mult decât semințele de in sau Chia. Cânepă este, de asemenea, o sursă bună de acizi grași omega-3. Poți folosi semințele întregi, presărate pe salate sau feluri de cereale integrale.

Semințe de floarea soarelui

Aceste bobițe sunt gustoase și sănătoase. Semințele de floarea soarelui conțin vitamina E și sunt bogate în grăsimi sănătoase.

Articole Recomandate
Comentarii
Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta


Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2019 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
sanatate.n-nxt.28