TRUCUL prin care controlezi foamea. Recomandarea nutriționistului Cristian Mărgărit

Mâncare  FOTO: pexels.com
Mâncare FOTO: pexels.com

Nutriționistul Cristian Mărgărit dezvăluie pe rețelele sociale un truc pentru a controla foamea.

Nutriționistul Cristian Mărgărit spune că pentru a controla foamea trebuie să dormim ”suficient”:

”Un mic mare secret pentru a controla foamea: somn suficient!Asta înseamnă să închidem “ecranele” cu 1-2 ore înainte de culcare, deci cu vreo 9-10 ore înainte de ora programată pentru trezire. Cina de azi: proteine ușor digerabile, legume cu efect detoxifiant (da, cruciferele actionează pe faza II a detoxifierii în ficat, inclusiv cu efect antiestrogenic, deci reduc retenția de apă). Da, somonul este de calitate, marinat și foarte, foarte gustos. Un plus de savoare și de la parmezan, rezultă o combinație delicioasă”, notează Cristian Mărgărit. 

Nutriționistul și cocher-ul Cori Grămescu face recomandări privind cum să dăm jos kilogramele acumulate la sărbătorile de iarnă. Când vine vorba de slăbit, aceasta subliniază un aspect pe care mulți dintre noi îl trec cu vederea sau nici măcar nu îl iau în considerare:

”Apoi, un lucru pe care îl omitem când ne propunem un obiectiv din categoria "X kilograme pe cantar" este că nu avem niciun plan pentru a gestiona/procesa emoțiile din spectrul de tristețe, pierdere, durere ce vin asociate oricărei schimbări. Este un cost de oportunitate în orice schimbare la care uităm să ne gândim și care adesea e greu de procesat. Toate acele comportamente de care vrem să scăpăm au avut și un rol de susținere, de alinare într-un moment al vieții noastre.

Un plan pentru slăbit, schimbarea stilului de viață, modificarea dietei și mișcare sunt soluții pentru a slăbi sănătos.

”Să pierzi în greutate pare să nu mai fie o prea mare filosofie. Schimbi stilul de viață de la A la Z, mănânci altfel și faci sport și totul e bine. Acest bine însă te poate păcăli pentru că, stimulat de promisiunea rezultatelor ce au să vină și motivat să devii un alt om, uiți să iei în vedere un aspect cu mult mai important, că vrei o schimbare pe termen lung.Asta înseamnă că ceea ce vei face că să pierzi kilograme trebuie să fie o practică pe care s-o poți menține, pe scurt, trebuie să devină obișnuință, acel set de obiceiuri bune și potrivite ție cu care să te poți însoți la drum lung cu zâmbetul pe buze fără senzația că te duci la tăiere”, notează nutriționistul Cori Grămescu pe rețelele sociale.

Pentru a slăbi sănătos, aceasta recomandă să avem grijă la porții, să citim etichetele și să avem grijă ce mâncăm.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Articole Recomandate

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2022 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt1
YesMy