Vitamina A: de unde o puteți lua și de ce este atât de necesară

Adisa Codruț / 28 iul 2019 / 22:00
Înghețată
Înghețată

Vitamina A ajută ochii, inima, plămânii și rinichii să funcționeze cum trebuie. O găsiți inclusiv în fructe și legume.

Vitamina A, necesară. Una dintre vitaminele de care corpul are nevoie ca să funcționeze la parametrii normali este vitamina A, arată experții webmd.

Potrivit acestora, iată câteva surse de vitamina A:

1. Ardei roșii - femeile însărcinate ar putea să consume mai mult ardei roșu deoarece ajută fătul să se dezvolte.

2. Spanacul - există două tipuri de vitamină A – una pe care o luați din carne, pasăre de curte, pește și lapte, iar a doua din anumite fructe și legume ca spanacul.

3. Ficat de vită - oferă sistemului imunitar un uriaș impuls de energie, protejează celulele de infecții și ajută la realizarea anticorpilor.

4. Cartofi dulci - sunt o sursă excelentă de vitamină A. Un cartof dulce copt vă oferă mai mult de 500% din cantitatea de care aveți nevoie în fiecare zi.

5. Înghețată - o ceașcă de înghețată are aceeași cantitate de vitamina A ca 20 de cutii de ton, adică aproximativ 20% din ceea ce ar trebui să obțineți în fiecare zi.

6. Plăcintă de dovleac - vitamina A vă ajută inima, plămânii și rinichii să funcționeze cum trebuie; dovleacul are o mulțime de beta-caroten, un antioxidant pe care corpul tău se transformă în vitamina A.

7. Morcovi – ajută ochii să funcționeze cum ar trebui; cei care nu au destulă - în Africa și Asia de Sud-Est este o problemă - pot suferi de orbire pe timp de noapte.

8. Suplimente - este dificil să obțineți toată vitamina A din alimente; o soluție o constituie alimentele fortificate - cereale, condimente, zahăr și lapte, dar și în suplimente. Discutați cu medicul despre cantitatea potrivită pentru voi.

Articole Recomandate
Comentarii

Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2019 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
sanatate.n-nxt.22