Alimente pentru un somn odihnitor. Ce să mâncăm ca să ținem stresul sub control

Kiwi  FOTO: pexels.com
Kiwi FOTO: pexels.com

Un somn odihnitor, de minimum 7 ore, poate fi o provocare pentru unii dintre noi, în contextul pandemiei COVID.

Specialiștii subliniază că ar fi bine să consumăm anumite alimente care să ne ajute să avem un somn odihnitor. Dintre acestea, experții enumeră: zarzavaturile, legumele cu frunze verzi, cerealele integrale, ciupercile de toate felurile, fructele, semințele, busuiocul. Aceste alimente sunt surse bogate de carbohidrați complecși, care au un efect ușor sedativ deoarece cresc secreția de serotonina, neurotransmițătorul care induce somnul.

Un pahar de lapte băut seara, înainte de culcare, și salata verde - din cauza unor substanțe cu structura similară opioidelor - , nuci, pește, kiwi sunt alte alimente care contribuie la un somn odihnitor, potrivit Antena 3.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
Patologii

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2022 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy