Ce se întâmplă dacă mănânci migdale în fiecare zi

Cătălina Burghelea / 25 iun 2021 / 08:35

O porție de migdale oferă vitamine, minerale, fibre și alți nutrienți esențiali pentru organism. 

Fructele oleaginoase sunt acele fructe comestibile care ne plac la nebunie. În această categorie de fructe oleaginoase sunt incluse alunele, castanele, nucile, fisticul și migdalele. Toate acestea sunt consumate pe scară largă ca aperitiv sau ca ingrediente în diferite rețete.

Beneficiile migdalelor

 

Migdalele sunt fructe uscate și, ca atare, furnizează diferiți nutrienți și beneficii organismului. Sunt o gustare perfectă între mese, pentru a potoli foamea.

Contribuția nutritivă a migdalelor este infinită: proteine, acizi grași mononesaturați, acizi grași nesaturați, fibre, calciu, fosfor, magneziu, fier, zinc, potasiu, vitamina E , riboflavină, tiamină, niacină și folați se numără printre compoziția sa, conform Federației Spaniole de Nutriție (FEN).

Pe de altă parte, migdalele dulci sunt bogate în grăsimi monoinsaturate, pe lângă faptul că sunt o sursă de proteine ​​vegetale și, într-o măsură mai mică, oferă carbohidrați. 

Deoarece conținutul de fibre al migdalelor este mai mare decât cel al altor nuci, aceste fructe uscate sunt indicate pentru tratarea problemelor de constipație. 

De asemenea, trebuie remarcată bogăția de minerale, cum ar fi calciu, fier, zinc, potasiu, magneziu și fosfor. De fapt, o porție de 25 de grame de migdale decojite oferă 18% din aporturile zilnice recomandate de fosfor.

În ceea ce privește vitaminele, migdalele sunt o sursă bună de vitamina E, riboflavină, tiamină, niacină și folati. O porție de 25 g de migdale decojite oferă 42% din aporturile zilnice recomandate de vitamina E, conform FEN.

Articole Recomandate

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy