Cum scapi de febra musculară fără medicamente. Recomandare de la Cori Grămescu

DCMedical Team / 14 mai 2021 / 13:27
Medicii recomandă practicarea unui sport sau chiar banalele plimbări pentru o bunăstare mintală
Medicii recomandă practicarea unui sport sau chiar banalele plimbări pentru o bunăstare mintală

Cori Grămescu recomandă câteva metode prin care puteți scăpa de febra musculară după exercițiile de la sală.

Când faceți exerciții fizice inevitabil apare febra musculară. Cori Grămescu oferă câteva sfaturi legate de cum scăpați de febra musculară fără medicamente. Dintre acestea amintim masajul, o alimentație corectă și mișcare:

”1. Stretching. Dacă faci stretching imediat după antrenament și în fiecare zi de repaus febra musculară scade, pentru că alungește mușchii și reduce astfel senzația de tensiune pe care o simți în tot corpul atunci când ai febră musculară. Imediat după antrenament îți recomand să faci mișcări de stretching timp de 10 minute și în zilele de pauză poți face o rutină scurta pentru tot corpul, care nu îți consumă mai mult de 15 minute.

2. Masaj. Febra musculară trece mai ușor dacă mergi regulat la ședințe de masaj terapeutic. Pentru a scapă de febra musculara și a te reface rapid, masajul profund, de tip deep tissue este ideal. Deși poate să fie relativ dureros, masajul terapeutic te ajută să scapi de contracturile musculare și ajută procesul de refacere de după efort.

3. Baie cu săruri de magneziu. După antrenament ia-ți răgazul de a te relaxa într-o cadă cu apă călduță, îmbogățită cu săruri de magneziu sau sare Epsom. Magneziul te ajută să scapi de crampele musculare și de cârcei, iar adăugat în apa de baie te ajută să te relaxezi și să scapi mai rapid de febra musculară. Pentru o terapie completă de relaxare poți adaugă uleiuri esențiale cu proprietăți antiinflamatorii, cum sunt cele de rozmarin, mușețel, ienupăr sau eucalipt. De asemenea, după baie poți aplica un gel de arnică montană, plantă cu excelente proprietăți antiinflamatoare.

4. Alimentația corectă. Asta înseamnă administrarea strategică a proteinelor pentru a reface organismul după efort. Optează pentru produse specifice de refacere post-efort dacă faci exerciții intense și asigură-te că ai în meniu măcar 1 gram de proteină per kilogram-corp.

5. Continuă să te miști! Deși te chinuie febra musculară, pentru a scăpa de ea este indicat să faci un antrenament ușor. Mergi la o tură domoală de alergare, la un antrenament cardio ușor sau la o clasă de pilates pentru începători, toate te vor ajuta să scapi mai repede de febra musculară.Nu uita că febra musculară e absolut normală la începutul unui program de exerciții, dar în timp devine suportabilă și ușor de gestionat, așa că dozează-ți efortul în primele zile și ai răbdare. O să treacă și febra musculară și vă începe acea perioadă în care sportul devine ceva plăcut și energizant”.

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt1
YesMy