Două diete celebre formeză împreună cea mai sănătoasă metodă de slăbit
Dieta mediteraneană, combinată cu postul intermitent, ar putea oferi cele mai eficiente rezultate, atât pentru slăbit, cât și pentru sănătatea inimii, arată un nou...
Combinarea a două diete populare - postul intermitent și dieta mediteraneană - poate fi cea mai eficientă metodă de reducere a riscului de a dezvolta un număr mare de probleme de sănătate, potrivit noilor cercetări publicate de Colegiul American de Cardiologie.
Ambele diete, separat, au fost asociate cu o serie de beneficii pentru sănătate; combinarea lor poate reduce inflamația, poate proteja cogniția și multe altele.
O serie de organizații de sănătate publică recomandă dietele pe bază de plante și mediteraneene pentru a ajuta la protejarea sănătății, în special atunci când vine vorba de prevenirea bolilor de inimă. În mod similar, cercetările anterioare privind postul intermitent, au asociat acest tip de regim cu anumite efecte benefice, inclusiv întârzierea îmbătrânirii și reducerea greutății.
Când vine vorba de cea mai bună dietă generală pentru protejarea sănătății, rămân multe întrebări. Ar trebui să se elimine în totalitate produsele de origine animală? Cât de sănătoasă este carnea? Cât este de important să consumi unele produse de origine animală pentru a evita deficiențele de micronutrienți?
Jurnalul Colegiului American de Cardiologie a publicat o nouă revizuire cumulativă a datelor existente și a constatat că dieta mediteraneenă modificată, numită Pesco-Mediteraneană, combinată cu postul intermitent, poate fi cea mai bună modalitate de a proteja sănătatea pe termen lung.
-
-
-
-
-
De ce alcoolul te face să poftești la chipsuri și fast-food13.06.2026, 18:00
Alimente care îți curăță ficatul în 3 zile
Un aliment surprinzător ajută somnul. Îmbunătățește biomarkerii ce au impact direct asupra somnului
Fructele care ard grăsimea la menopauză și reduc pofta de dulce
10 alimente care scad glicemia în mod natural. Un fruct banal ține diabetul sub control
Dieta pentru colonoscopie: ce să mănânci 3 zile înainte, în ziua procedurii și după. Evită aceste greșeli dacă vrei să nu ai dureri
Varza, noul „superaliment” din bucătării. De ce o recomandă nutriționiștii
Cum să slăbești cu ciorbă. Mihaela Bilic dezvăluie trucul: Nimic nu satură mai bine! E ieftină, umple stomacul
EXCLUSIV 6 greșeli frecvente din Postul Crăciunului. Dr. Lygia Alexandrescu vine cu sfaturi
Alcoolul după 40–50 de ani: ce se schimbă în organism și ce riscuri apar
Tot ce s-a spus până acum despre slăbit este greșit! De ce "mănâncă mai puțin și mișcă-te mai mult" nu ajută
Detox cu supă de oase: dietă minune sau minciună virală?
Supa de oase promite detoxifiere, piele perfectă și articulații sănătoase, dar ce spune știința? Este un "elixir" sau doar o modă virală?
Alimentul pe care Nadia Comăneci nu-l mănâncă niciodată: Nu mănânc asta, dar beau o bere, două în fiecare seară
Cât de mult vei trăi, de fapt? Nu genele decid, ci alegerile tale zilnice! Detaliul despre longevitate care te va surprinde
Acest medicament vechi prelungește viața. Medicii sunt uimiți de rezultate. Adio dietă!
Dieta vegetariană: risc mai scăzut de diabet și cancer. Ce trebuie să știi înainte să renunți la carne
Această combinație de alimente îți topește grăsimea de pe burtă
Fructele de vară care țin glicemia sub control
Acestea sunt cele mai indicate fructe de vară pentru diabetici.
Pierderea în greutate nu este întotdeauna sănătoasă. Studiul care arată riscurile pentru unii pacienți
Cine nu ar trebui să slăbească. Riscurile sunt uriașe. Se poate ajunge chiar la deces.
Ce se întâmplă dacă mănânci puiul cu tot cu piele? Adevărul te va surprinde
EXCLUSIV Dieta care reglează colesterolul. Dr. Lygia Alexandrescu: Curăță arterele
Nu mai mânca asta! 5 alimente pe care medicii le evită cu orice preț
Crezi că mănânci sănătos? S-ar putea să te înșeli. Nu mai consuma aceste alimente! Medicii trag un semnal de alarmă!
Cea mai bună băutură pentru slăbit, dezvăluită de un dietetician
Alimentele care reduc inflamația în două săptămâni. Medicii le recomandă
Aceaste alimente reduc inflamația în două săptămâni, spun medicii.
